Najnowsze artykuły

Prowadzisz sklep stacjonarny... - zacznij sprzedawać online

Dodano 06 kwietnia 2017

Jeśli zewsząd słyszysz głosy, żeby sprzedawać swoje towary online, trafiasz na facebookowe posty o takim tytule lub czytasz o tym w internecie, to niniejszy artykuł wywróci to wszystko ...

Czytaj całość

11 pomysłów na wielkanocny marketing w małej firmie

Dodano 30 marca 2017

Nie tylko w czasie Bożego Narodzeniea, ale także przed i w trakcie Świąt Wielkanocnych Polacy wydadzą miliony złotych na zakupy. Będą to zarówno zakupy spożywcze jak i prezenty dla ...

Czytaj całość

Jak zwiększyłem zysk o 14 procent pracując dziennie o 10 minut dłużej?

Dodano 23 marca 2017

Tytuł poniższego wpisu wywołał w Tobie jakieś emocje. Albo Cię rozbawił, albo zaciekawił, a może to była jeszcze inna reakcja. Na pewno codziennie na swojej tablicy na Facebooku i w innych ...

Czytaj całość


Share Week 2017, czyli blogi, które polecam

Dodano 20 marca 2017

Share Week to akcja organizowana corocznie przez Andrzeja Tucholskiego. W tym roku to już 6. edycja tego tego projektu. Wszystko polega na tym, aby dzielić się z czytelnikami informacją o ...

Czytaj całość

Klienci oglądają ale nie kupują – jak to zmienić?

Dodano 16 marca 2017

Klienci przychodzą do Twojego sklepu, oglądają ale nie kupują... Niezależnie czy prowadzisz tradycyjny sklep stacjonarny czy też jest to sklep internetowy to rada płynąca z tego artykułu ...

Czytaj całość

Dlaczego prowadząc własną firmę wciąż nie zarabiasz?

Dodano 09 marca 2017

Do napisania tego artykułu zainspirowało nie wystąpienie Michała Szafrańskiego z bloga Jak oszczędzać Pieniądze. Michał wystąpił z tą prezentacją podczas konferencji InfoShare w 2016 ...

Czytaj całość


Klient idealny – jak go rozpoznać?

Dodano 02 marca 2017

Klienci to jedno z największych zmartwień właścicieli firm. Albo jest ich zbyt mało i chcemy aby było ich więcej. Zdarza się, że Klientów jest za dużo (pojawiają się nagle) i firma ...

Czytaj całość

Promocja lokalnego sklepu – praktyczne wskazówki

Dodano 27 lutego 2017

Jeśli prowadzisz sklepik w małym miasteczku lub na wsi, niezależnie od tego czy jest to osiedlowy sklepik spożywczy, sklep z ciuchami czy obuwiem czy jeszcze inny, to dobrze że tu jesteś. ...

Czytaj całość

Reklama tradycyjna czy w internecie?

Dodano 22 lutego 2017

Pytanie postawione w temacie poniższego wpisu może być dość podchwytliwe. Zwolennicy każdej z tych form reklamy mają na ten temat swoje zdanie. Potrafią też wskazać pozytywne jak i ...

Czytaj całość


Dlaczego moje reklamy nie działają?

Dodano 19 lutego 2017

Jeśli masz już na swoim koncie akcję reklamową swojej firmy lub produktu i okazała się ona, delikatnie mówiąc, niezbyt udana, to ten artykuł jest dla Ciebie. Jeśli nie reklamujesz ...

Czytaj całość

Tanie sposoby na reklamę małej firmy

Dodano 17 lutego 2017

Dzisiaj odpowiemy sobie na pytanie jak najkorzystniej reklamować swoją małą firmę prowadzoną na wsi lub w małym miasteczku. Zresztą zasada jest taka sama jak dla firm działających w ...

Czytaj całość

11 sposobów na darmową reklamę dla małej firmy

Dodano 12 lutego 2017

Prowadząc firmę starasz się ciąć niepotrzebne koszty, zwiększając dzięki temu to, co trafi ostatecznie do Twojej kieszeni. Ale czy do tych obcinanych kosztów zaliczasz też wydatki na ...

Czytaj całość


Czy mała firma potrzebuje strony internetowej?

Dodano 08 lutego 2017

Prowadzisz małą firmę na wsi lub w miasteczku? Zastanawiasz się nad tym czy warto mieć własną witrynę internetową? Kilka lat temu miałem Klienta (przyjmijmy, że miał na imię Zenek), ...

Czytaj całość

Własna firma - Jak nie powinno się jej reklamować

Dodano 03 lutego 2017

Cześć! To jest pierwszy wpis na blogu Mała Wiejska Firma, dlatego chciałbym Cię serdecznie powitać w gronie jego Czytelników. Na blogu znajdziesz między innymi informacje o prowadzeniu ...

Czytaj całość


   

Copyright © Mała Wiejska Firma. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Strona używa plików cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki oraz akceptujesz Politykę Prywatności i politykę cookies.