11 pomysłów na wielkanocny marketing w małej firmie

Dodano 30 marca 2017

Nie tylko w czasie Bożego Narodzeniea, ale także przed i w trakcie Świąt Wielkanocnych Polacy wydadzą miliony złotych na zakupy. Będą to zarówno zakupy spożywcze jak i prezenty dla najbliższych. W poniższym artykule podpowiadam kilka pomysłów na to, aby część z tych pieniędzy trafiła do Ciebie. I wcale nie musisz w tym czasie sprzedawać czekoladowych jajek i zajączków. 1. Wyślij pocztówki Mogłoby się wydawać, że kartki odeszły w zapomnienie ...

Czytaj całość

Jak zwiększyłem zysk o 14 procent pracując dziennie o 10 minut dłużej?

Dodano 23 marca 2017

Tytuł poniższego wpisu wywołał w Tobie jakieś emocje. Albo Cię rozbawił, albo zaciekawił, a może to była jeszcze inna reakcja. Na pewno codziennie na swojej tablicy na Facebooku i w innych portalach widzisz tego rodzaju rzeczy. Nie bój się – to nie będzie taki sam artykuł jak wszystkie inne. Nie będę Ci opowiadał o cudach, które opowiadają znawcy piramid finansowych i innych podobnych tworów. Nie będę też opowiadał o zyskach, które możesz ...

Czytaj całość

Share Week 2017, czyli blogi, które polecam

Dodano 20 marca 2017

Share Week to akcja organizowana corocznie przez Andrzeja Tucholskiego. W tym roku to już 6. edycja tego tego projektu. Wszystko polega na tym, aby dzielić się z czytelnikami informacją o blogach, które polecają inni blogerzy. Poniżej przedstawiam 3 najważniejsze blogi, jakie wpłynęły na moje działania w minionym roku. 1. Jak Oszczędzać Pieniądze? - Michał Szafrański Bloga Michała czytam regularnie od około roku. W zasadzie trafiłem na niego przez YouTube, gdzie ...

Czytaj całość

Klienci oglądają ale nie kupują – jak to zmienić?

Dodano 16 marca 2017

Klienci przychodzą do Twojego sklepu, oglądają ale nie kupują... Niezależnie czy prowadzisz tradycyjny sklep stacjonarny czy też jest to sklep internetowy to rada płynąca z tego artykułu będzie uniwersalna w obu przypadkach. Co równie ważne – technikę tą można wykorzystać nie tylko na początku – do zdobywania Klientów, ale również później, aby przenosić ich na wyższy poziom i sprawić aby kupowali u Ciebie częściej i ...

Czytaj całość

Dlaczego prowadząc własną firmę wciąż nie zarabiasz?

Dodano 09 marca 2017

Do napisania tego artykułu zainspirowało nie wystąpienie Michała Szafrańskiego z bloga Jak oszczędzać Pieniądze. Michał wystąpił z tą prezentacją podczas konferencji InfoShare w 2016 roku w Gdańsku. Bardzo ucieszyłem się z jego prezentacji, bo sam stosowałem już podobne (albo nawet identyczne) sposoby. Jego wskazówki tylko udoskonaliły moje metody. Mimo, że od tego czasu minął już prawie rok, to wszystko co wtedy powiedział jest i będzie aktualne jeszcze bardzo ...

Czytaj całość

Klient idealny – jak go rozpoznać?

Dodano 02 marca 2017

Klienci to jedno z największych zmartwień właścicieli firm. Albo jest ich zbyt mało i chcemy aby było ich więcej. Zdarza się, że Klientów jest za dużo (pojawiają się nagle) i firma nie nadąża z ich obsługą. Idealnie, kiedy mamy ich w sam raz – tylu ilu potrafimy obsłużyć. Ale co z jakością Klientów. Zastanawiasz się czy Twoi Klienci mogliby być lepsi? Zazwyczaj na początku sprawa wygląda tak. Zakładamy firmę i jest euforia. Chcemy mieć jak ...

Czytaj całość

Promocja lokalnego sklepu – praktyczne wskazówki

Dodano 27 lutego 2017

Jeśli prowadzisz sklepik w małym miasteczku lub na wsi, niezależnie od tego czy jest to osiedlowy sklepik spożywczy, sklep z ciuchami czy obuwiem czy jeszcze inny, to dobrze że tu jesteś. Poniżej opisuję kilka przydatnych wskazówek na temat promocji Twojej firmy. Na wstępie napiszę coś, co może wydać się Tobie dość przewrotne. Opowiem głównie o działaniach, które możesz wykonać w internecie. Możesz zapytać: „Jak to, mały wiejski sklepik chcesz ...

Czytaj całość

Reklama tradycyjna czy w internecie?

Dodano 22 lutego 2017

Pytanie postawione w temacie poniższego wpisu może być dość podchwytliwe. Zwolennicy każdej z tych form reklamy mają na ten temat swoje zdanie. Potrafią też wskazać pozytywne jak i negatywne cechy każdej z nich. W tekście postaram się jednak wskazać Wam pewne istotne różnice. Znana marka kontra nowa marka Dużo zależy od tego jak długo Twoja firma jest na rynku. Czy jesteś wyjadaczem – znanym już swojej grupie docelowej i pierwszym wyborem jeśli chodzi o ...

Czytaj całość

Dlaczego moje reklamy nie działają?

Dodano 19 lutego 2017

Jeśli masz już na swoim koncie akcję reklamową swojej firmy lub produktu i okazała się ona, delikatnie mówiąc, niezbyt udana, to ten artykuł jest dla Ciebie. Jeśli nie reklamujesz swojej firmy i udało Ci się przetrwać przez długi czas na rynku, to przyjmij moje najszczersze gratulacje i podziel się Twoim sposobem dotarcia do Klientów ze mną i z czytelnikami bloga ;) A jeśli dopiero planujesz działania reklamowe to przeczytaj, aby nie popełniać podobnych ...

Czytaj całość

Tanie sposoby na reklamę małej firmy

Dodano 17 lutego 2017

Dzisiaj odpowiemy sobie na pytanie jak najkorzystniej reklamować swoją małą firmę prowadzoną na wsi lub w małym miasteczku. Zresztą zasada jest taka sama jak dla firm działających w większych miastach. Całość różni się jedynie drobnymi szczegółami. W niniejszym artykule nie będę pisał o tym samym, co znajdziesz w innych artykułach w sieci. Podaje tylko te sposoby i porównania efektów, które sam sprawdziłem. A przez kilkanaście lat ...

Czytaj całość

DARMOWY EBOOK

Pobierz darmowy ebook
GDZIE SĄ MOI KLIENCI?
Czyli jak zdobywać Klientów prowadząc lokalny biznes?

Copyright © Mała Wiejska Firma. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Strona używa plików cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.