Najnowsze artykuły

Jak się wyróżnić i raz na zawsze pokonać konkurencję?

Dodano 31 października 2017

Pisząc te słowa, prowadzę firmę od ponad 6 lat. Zawsze obserwowałem swoją konkurencję, czyli inne firmy z branży. Zawsze też zastanawiałem się, jak być takim, jak oni. Zastanawiałem ...

Czytaj całość

Porzucone koszyki w sklepie internetowym – powody i rozwiązania

Dodano 24 października 2017

Według portalu statista.com, w roku 2017 aż 76,9% koszyków w sklepach internetowych było porzucanych. Tyle osób dodaje coś do koszyka w sklepie internetowym, czyli było ...

Czytaj całość

Zostawiasz pieniądze na stole, czyli jak wyciągnąć więcej ze swojej firmy?

Dodano 17 października 2017

Jesteśmy tak zaganiani, że bardzo często nie wykorzystujemy tego, co jest tuż pod nosem. Chodzi o to, że brniemy w nowe rzeczy, szukamy nowych, cudownych sposobów na pozyskiwanie nowych ...

Czytaj całość


6 olbrzymich błędów w reklamach na Facebooku i jak sobie z nimi poradzić

Dodano 10 października 2017

Na pewno niejedna osoba powiedziała Ci już, że reklamy to żyła złota, albo może bardziej niekończąca się żyła Klientów dla Twojej firmy. I to wszystko jest prawda. Tylko jak jest ...

Czytaj całość

1 godzina dziennie dla Twojej firmy. Poświęcisz tyle?

Dodano 03 października 2017

Na początek odpowiedz mi na dwa krótkie pytania. Pytanie pierwsze: Ile czasu dziennie poświęcasz swoim Klientom? Pytanie drugie: Ile czasu dziennie poświęcasz na rozwój swojej ...

Czytaj całość

Case study: Jak promuje się McDonalds – jeśli prowadzisz małą firmę, zrób to samo

Dodano 26 września 2017

Podejrzewam, że samym tytułem tego artykułu podzieliłem jego czytelników na przynajmniej dwie części. Pierwsza z grup podniesie głos, że jak to tak porównywać małą firmę do ...

Czytaj całość


Czego lokalni Klienci oczekują od lokalnych firm?

Dodano 19 września 2017

Przez kilka lat dla jednego z moich biznesów wynajmowałem lokal w kilkunastotysięcznym miasteczku. Biznes ten był (i nadal jest) całkowicie lokalny – skierowany do lokalnych ...

Czytaj całość

Pozyskiwanie Klientów – chcesz czymś zaskoczyć?

Dodano 14 września 2017

Każdy kto na co dzień pozyskuje Klientów i nie do końca jest zadowolony z efektów, poszukuje pomysłów na to, jak ulepszyć ten proces. I się zaczyna... Czasami w tym ...

Czytaj całość

Jak zrobić stronę internetową w WordPress krok po kroku w 30 minut (bez programowania)?

Dodano 11 września 2017

W tym artykule przygotowałem dla Ciebie instrukcję, w postaci wideo, z którego dowiesz się, w jaki sposób zbudować samodzielnie, bez żadnych umiejętności programistycznych czy ...

Czytaj całość


Czy Twoja strona internetowa to dobry pracownik?

Dodano 05 września 2017

Czy jako przedsiębiorca masz często dość odpowiadania po 170 razy na te same pytania, przypominania Klientom o niezapłaconych fakturach, umawiania się na spotkania (których terminy ...

Czytaj całość

GIFy - animacje na Facebooka i nie tylko – jak wykorzystać je w marketingu małej firmy?

Dodano 29 sierpnia 2017

Jak wyróżnić się z tłumu? Jak sprawić, żeby ludzie zwrócili uwagę na Twoją firmę? Jak ożywić fanpage? Jak sprawić, aby nie był on nudny i monotonny? Jak zatrzymać kciuk ...

Czytaj całość

Remarketing na Facebooku, czyli jak przypomnieć się Klientom – 6 przykładów

Dodano 22 sierpnia 2017

Na pewno nie raz na Facebooku wyświetliła Ci się reklama w tzw. remarketingu. Dzieje się tak zazwyczaj, kiedy odwiedzasz jakąś stronę internetową i po chwili na Facebooku widzisz reklamy ...

Czytaj całość


Marketing w małej firmie – czego możesz nauczyć się od dużych?

Dodano 15 sierpnia 2017

Małe firmy najczęściej nie mają swojego zaplecza marketingowego. Nie mają osoby zatrudnionej tylko po to, by zajmowała się reklamą, promocją, marketingiem. Właściciel takiej firmy też ...

Czytaj całość

90 dni codziennego blogowania – statystyki, zarobki, podsumowania

Dodano 08 sierpnia 2017

Koniec! Niniejszy wpis jest już dziewięćdziesiątym w moim wyzwaniu. Trzy miesiące temu podjąłem wyzwanie codziennego pisania na blogu. Dziś dzielę się z Tobą. Zacząłem 11 maja 2017, z ...

Czytaj całość

Twoja strona internetowa nie sprzedaje. Jak znaleźć przyczynę?

Dodano 07 sierpnia 2017

Posiadasz stronę internetową lub sklep internetowy, ale kompletnie nie przynosi on efektów? Masz dużo wejść na stronę, jednak przez formularz kontaktowy nie zgłaszają się żadne ...

Czytaj całość


Mniej konsumuj, więcej produkuj

Dodano 06 sierpnia 2017

Wchodzisz na różne strony, na różne blogi lub kanały na YouTube i czytasz. Oglądasz filmy i czytasz na przemian. Na Fejsie co chwile atakują Cię reklamy o tym, jak zarabiać dużo ...

Czytaj całość

Druk wizytówek – czy warto to robić i czego używać w zamian?

Dodano 04 sierpnia 2017

Jak to zwykle bywa, kiedy zakładamy firmę, to jedną z pierwszych rzeczy jest stworzenie logo i zamówienie wizytówek. Było tak w Twoim przypadku? A teraz odpowiedz mi na pytania: ...

Czytaj całość

Prosta strategia dla Twojej firmy: od zera do miliona

Dodano 03 sierpnia 2017

Tworzenie strategii w oparciu o kwoty, jakie chcesz zarobić nie jest według mnie najlepszą strategią, bo wtedy za bardzo skupiasz się na pieniądzach. Właściwą drogą do celu powinno być ...

Czytaj całość


 

Copyright © Mała Wiejska Firma. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Strona używa plików cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.