Najnowsze artykuły

Reguła 10X, idź na całość i nowe multi-wyzwanie

Dodano 14 sierpnia 2018

Przez kilka ostatnich dni zająłem się lekturą książki Granta Cardone pt.: „Reguła 10X”. Nazwisko autora, jak i sam tytuł książki nie mówi zbyt wiele. A okazuje się, że ...

Czytaj całość

Marketing w social media za 1,80 dziennie

Dodano 07 sierpnia 2018

Marketing za 1,80 zł dziennie? Czy to w ogóle możliwe? Być może takie pytanie zadajesz sobie w myślach właśnie w tej chwili. W zasadzie kiedy pomnożysz 1,80 przez 30 dni w miesiącu, ...

Czytaj całość

W co i jak inwestować, prowadząc firmę – prawdy i mity

Dodano 30 lipca 2018

Prowadząc firmę, obracasz pieniędzmi. Zarabiasz je i wydajesz. Taki zazwyczaj jest jest cel firmy. Wydatki w tym przypadku zazwyczaj kojarzą się z przykrym obowiązkiem i czymś nielubianym ...

Czytaj całość


10 wskazówek na nienachalną (i prostszą) sprzedaż

Dodano 24 lipca 2018

Dzięki sprzedaży, firmy pozyskują Klientów. Bez sprzedaży nie ma biznesu, firma nie istnieje. Ale wciąż dla wielu osób sprzedaż we własnej firmie to droga przez mękę. Czy ...

Czytaj całość

Jak pozyskiwać Klientów przez własny program partnerski (afiliacyjny)?

Dodano 17 lipca 2018

Pozyskiwanie Klientów to temat rzeka. Sposobów na ich zdobywanie jest bardzo dużo. Jednym z nich, o których opowiem poniżej jest posiadanie własnego programu ...

Czytaj całość

Jak utworzyć karuzelę na Facebooku?

Dodano 10 lipca 2018

Przez ostatnie tygodnie sprawdzałem efekty, jakie potrafią dać różnego rodzaju działania na Facebooku. Jedną z takich testowanych rzeczy był post z karuzelą. Poniżej pokażę Ci jak ...

Czytaj całość


Case study: Jak pozyskiwać Klientów w małej firmie – skopiuj to od banków

Dodano 03 lipca 2018

Czy mała firma może skopiować coś od dużego banku? Na pierwszy rzut oka wydaje się, że nie. No właśnie – na pierwszy rzut oka. Bo kiedy zajrzysz w głąb całego marketingowego ...

Czytaj całość

Jak przetestować pomysł na biznes?

Dodano 26 czerwca 2018

Z pomysłami na biznes jest tak, że kiedy przychodzą do głowy, to zawsze towarzyszy im myśl, że to genialny pomysł i będą z tego Klienci. Zanim jednak zainwestujesz swoje oszczędności, ...

Czytaj całość

Lejek marketingowy – dlaczego warto go mieć w małej firmie

Dodano 19 czerwca 2018

Lejek marketingowy czasami nazywany jest również lejkiem sprzedażowym. Bo ostateczny cel jest ten sam – zdobycie Klienta i sprzedaż. Na punkcie lejków mam fioła od około 3-4 ...

Czytaj całość


Reklamy na Facebooku – podsumowanie sprzedaży i zyski – tydzień 4 oraz 5

Dodano 12 czerwca 2018

To już ostatni artykuł z serii, w której możesz obserwować moje poczynania z reklamą na Facebooku. Przyszedł więc czas na podsumowanie, omówienie sprzedaży oraz podliczenie ...

Czytaj całość

Jak reklamować swoją firmę nie mając ani czasu, ani pieniędzy?

Dodano 05 czerwca 2018

Postanowiłem napisać taki artykuł, bo sytuacja w której nie ma czasu, ani pieniędzy na promowanie własnej firmy istnieje w zdecydowanej większości małych firm. Bardzo często dostaję ...

Czytaj całość

Reklamy na Facebooku – remarketing – tydzień 3

Dodano 29 maja 2018

Pora na trzeci tydzień, w którym możesz podglądać moje działania reklamowe na Facebooku. Co tydzień, w kolejnych artykułach pokazuję krok po kroku swoje reklamy oraz analizuję wyniki ...

Czytaj całość


Reklamy na Facebooku – ocieplanie znajomości – tydzień 2

Dodano 22 maja 2018

W tej serii artykułów pokazuję tydzień po tygodniu, w jaki sposób tworzę, analizuję, zmieniam swoje reklamy na Facebooku. To taki przewodnik, w którym pokazuję wszystko ...

Czytaj całość

Reklamy na Facebooku – zobacz jak to robię – tydzień 1

Dodano 15 maja 2018

W ubiegłym tygodniu rozmawiałem z Łukaszem odnośnie reklam na Facebooku. Łukasz, mimo moich wskazówek zauważył, że jego reklamy na Facebooku nie działają. Nie przynoszą one efektu. ...

Czytaj całość

Google Analytics Twoim nowym sprzedawcą – jak go skonfigurować do tego celu?

Dodano 08 maja 2018

Google Analytics to jedno z tych darmowych narzędzi, które warto znać. Każdy kto ma najzwyklejszą stronę www powinien się nim zainteresować. Nie wspominając już o blogach czy sklepach ...

Czytaj całość


Dochód pasywny w małej firmie – czy to możliwe i jak to zrobić?

Dodano 01 maja 2018

Wiem jak jest... Ty na pewno też gdzieś z tyłu głowy masz to marzenie. Po to zakładamy swoje firmy. Nie po to, aby w nich ciężko pracować po kilkanaście godzin na dobę. Raczej po to, by ...

Czytaj całość

Case study bloga i sklepu internetowego Magdy – część 1

Dodano 24 kwietnia 2018

Kilka miesięcy temu przeprowadziłem pewien eksperyment. Przez tydzień prowadziłem sklep internetowy, wypróbowując różnego rodzaju mechanizmy marketingowe. Po tygodniu sklep ten ...

Czytaj całość

Brak perfekcji, fake guru, pułapka mądrej pracy i David Beckham

Dodano 17 kwietnia 2018

Ten wpis jest nieco inny niż wszystkie tutaj. Czytałem ostatnio sporo komentarzy, które pojawiają się na blogu oraz w social mediach, przeczytałem też sporo maili. Wszędzie tam widać ...

Czytaj całość


   

Copyright © Mała Wiejska Firma. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Strona używa plików cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki oraz akceptujesz Politykę Prywatności i politykę cookies.