Jak wycenić swoją pracę, jak ustalić cenę usług?

Dodano 18 lipca 2017

Prowadząc firmę, raz na jakiś czas stajesz przed problemem zmiany swoich cen. Powody mogą być różne, np. większe koszty, więcej nakładu pracy, lepsza jakość lub po prostu chcesz zarabiać więcej. Ale w jaki sposób ustalać swoje ceny? Na to pytanie znajdziesz odpowiedź, czytając do końca. Po to właśnie prowadzisz firmę, żeby zarabiać. Na to czy zarobisz składa się jednak wiele czynników, jak choćby rodzaj usług, którymi się zajmujesz, ...

Czytaj całość

Moja firma stoi w miejscu, co mam robić?!

Dodano 17 lipca 2017

Tuż po otwarciu firmy szło nieźle. Dość szybko pojawili się pierwsi Klienci. Przez kilka pierwszych miesięcy a może nawet i lat firma szła w górę. Może nie był to jakiś spektakularny wzrost, ale z miesiąca na miesiąc lub z kwartału na kwartał było widać różnicę. W liczbie Klientów, ale też w zarobkach. Firma zatrudnia nawet kolejnych ludzi, o ile udaje się znaleźć odpowiednio ogarnięte osoby, które nadałyby się do pracy i nie miały zbyt ...

Czytaj całość

8 zabójczych pomysłów postów (z przykładami) na Facebooka dla małych firm

Dodano 16 lipca 2017

Prowadzisz profil swojej firmy na Facebooku albo innym portalu społecznościowym i za każdym razem starasz się wymyślić coś kreatywnego. Co wrzucić, aby ludzie lajkowali i udostępniali innym? Jak rozbujać ten fanpejdż? Myślisz i myślisz a na końcu zazwyczaj rezygnujesz, albo wrzucasz coś co, na co ludzie w ogóle nie zwracają uwagi. Przez to wszystko tracisz energię i w efekcie zamiast ciekawych treści, nowych fanów, komentarzy, lajków i udostępnień, ...

Czytaj całość

Otwórz firmę w domu, ale najpierw zadaj sobie te 7 pytań

Dodano 15 lipca 2017

Żyjemy w czasach, kiedy otworzyć firmę i działać na własny rachunek może każdy i tak naprawdę kiedy tylko chce. Do tego, żeby firma w ogóle wystartowała nie są potrzebne tak naprawdę żadne pieniądze. Możesz zacząć tu i teraz, z tym co masz pod ręką. Zyski zaczniesz osiągać nawet w ciągu pierwszego miesiąca. Ale daj sobie nawet cały kwartał, aby upewnić się w swoim przekonaniu, że warto to zrobić. Jednym z czynników ułatwiających cały ten proces ...

Czytaj całość

Facebook sam podpowiada jak targetować Twoich Klientów

Dodano 14 lipca 2017

Dawno nie było tu żadnego artykułu na temat reklam w Facebooku. Jakiś czas temu pisałem o możliwościach wyszukiwania grupy docelowej poprzez Audience Insights. Dzisiaj podzielę się z Tobą alternatywą dla tego narzędzia. Według mnie działa ono znacznie lepiej w tym względzie niż Audience Insights. I znów wszystko na tacy podaje nam sam Facebook. Nie musisz korzystać z żadnych zewnętrznych aplikacji. Wszystko, co pokażę poniżej będzie opierało się o Power ...

Czytaj całość

9 lekcji marketingu od psychopatów

Dodano 13 lipca 2017

Wiem, że tytuł tego artykułu wywołał u Ciebie jakieś uczucie. Być może jest to złość, frustracja, śmiech, zdziwienie albo jeszcze coś innego. Tytuł ten miał przede wszystkim zachęcić Cię do kliknięcia. Nie mam na celu nikogo tutaj wyśmiewać. Psychopaci urodzili się takimi, jakimi są. Nikt nie dawał im prawa wyboru. A w artykule rzeczywiście znajdziesz opis różnych cech charakteru, które często spotykane są właśnie u osób mających ...

Czytaj całość

Oddawać firmowy marketing zewnętrznej firmie czy nie?

Dodano 11 lipca 2017

Marketing to jedna z najważniejszych spraw w firmie. To jedna z dróg do tego, aby podnieść liczbę Klientów a co za tym idzie, również zysków. Wszystkie działania w firmie powinny jednak wynikać z jej strategii. Tyczy się to również marketingu. I nie – to nie jest to samo. Strategia firmy i strategia marketingowa to dwie różne rzeczy, aczkolwiek jedna wynika bezpośrednio z drugiej. Oczywiście większość małych firm nie posiada ...

Czytaj całość

Jak wpływać na Klientów, aby kupowali Twoje produkty?

Dodano 10 lipca 2017

Prowadzisz firmę, więc chcesz mieć więcej Klientów. Być może przez Twoją firmę przewijają się różne osoby, które nawet zapoznają się z Twoją ofertą, a mimo to większość z nich nie kupuje nic u Ciebie. Jak to zmienić i jak wpłynąć na Klientów w taki sposób, aby kupowali? Zebrałem 25 elementów, które mają na to wpływ. 1. Namierz właściwe osoby Najbardziej lubię obserwować zachowania sprzedawców na ...

Czytaj całość

Jak osiągnąłem 852 procent zysku na blogu w miesiąc, czyli 60 dni codziennego blogowania

Dodano 09 lipca 2017

60 dni codziennego blogowania, spośród 90, jakie sobie założyłem, właśnie minęło. Większa część drogi za mną. Jeśli nie jesteś w temacie, to więcej informacji znajdziesz w artykułach: „Jaki jest klucz do sukcesu małej firmy i wyzwanie 90 dni” oraz „Jak rozwinąć bloga i na nim zarabiać, czyli 30 dni codziennego pisania”. Jak się pewnie domyślasz, podczas tak długiego wyzwania są chwile lepsze i gorsze. Musiałem wyjść poza utarte przeze ...

Czytaj całość

Jak wzmocnić lokalną pozycję firmy – 11 wskazówek

Dodano 08 lipca 2017

Niektórym właścicielem małych wydaje się, że jeśli będą rozwijać firmę na dużą skalę, a co za tym idzie, działać na terenie np. całego województwa, czy całego kraju, to pozwoli odnieść sukces. Często jest to błędne myślenie. Nie doceniają bowiem potęgi rynku lokalnego, który rozwija się jak nigdy dotąd. Owszem coraz częściej szukamy w internecie i znajdujemy dostawców na drugim końcu Polski. Dlaczego? Ponieważ lokalnych firm nie można ...

Czytaj całość

DARMOWY EBOOK

Pobierz darmowy ebook
GDZIE SĄ MOI KLIENCI?
Czyli jak zdobywać Klientów prowadząc lokalny biznes?

Copyright © Mała Wiejska Firma. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Strona używa plików cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.