Najnowsze artykuły

Wnioski z roku 2017 i firmowe cele na rok 2018

Dodano 12 grudnia 2017

Grudzień to czas podsumowań i ustalania celów na kolejny rok. Ja takie podsumowania, analizy i wyznaczanie nowych zadań robię dużo częściej, ale to właśnie na koniec roku zawsze jest ...

Czytaj całość

Bądź jak Kardashianki, czyli osobowość firmy i archetypy marki

Dodano 05 grudnia 2017

Znasz Kim Kardashian i jej siostry prawda? A jeśli nie to na pewno znasz naszą polską wokalistkę, Dodę, o której zawsze jest głośno. Dlaczego odnoszą sukcesy? Wiem, wiem, dla ...

Czytaj całość

Plan promocji krok po kroku i przykłady gotowych strategii, z których korzystam

Dodano 28 listopada 2017

Już jakiś czas temu chciałem napisać artykuł na temat tworzenia planu promocji dla produktu i firmy. Stwierdziłem jednak, że owszem przeprowadziłem sporo akcji reklamowych w swoim życiu, ...

Czytaj całość


Blogowanie dla zapracowanych – wskazówki, porady i tricki

Dodano 21 listopada 2017

Blogowanie kojarzy się z pisaniem. A na to zapracowani czasu nie mają. Zgadza się? Prawda jest taka, że tak im się tylko wydaje. Z drugiej strony, jeśli za bardzo wsiąkniesz w blogowanie to ...

Czytaj całość

Świąteczne promocje i marketing - Boże Narodzenie w małej firmie

Dodano 14 listopada 2017

Czy świąteczny marketing w małej firmie jest ważny? Według raportu Deloitte, pt. „Świąteczne badanie zakupowe 2016”, w ubiegłym roku Polacy mieli wydać na świąteczne zakupy ...

Czytaj całość

6 miesięcy intensywnego content marketingu – co nowego 90 dni po wyzwaniu

Dodano 07 listopada 2017

180 dni temu, na początku maja 2017 chciałem przyspieszyć nieco rozwój tego bloga i jego zasięg. Dlatego podjąłem wyzwanie oparte o content marketing, podczas którego przez 90 ...

Czytaj całość


Jak się wyróżnić i raz na zawsze pokonać konkurencję?

Dodano 31 października 2017

Pisząc te słowa, prowadzę firmę od ponad 6 lat. Zawsze obserwowałem swoją konkurencję, czyli inne firmy z branży. Zawsze też zastanawiałem się, jak być takim, jak oni. Zastanawiałem ...

Czytaj całość

Porzucone koszyki w sklepie internetowym – powody i rozwiązania

Dodano 24 października 2017

Według portalu statista.com, w roku 2017 aż 76,9% koszyków w sklepach internetowych było porzucanych. Tyle osób dodaje coś do koszyka w sklepie internetowym, czyli było ...

Czytaj całość

Zostawiasz pieniądze na stole, czyli jak wyciągnąć więcej ze swojej firmy?

Dodano 17 października 2017

Jesteśmy tak zaganiani, że bardzo często nie wykorzystujemy tego, co jest tuż pod nosem. Chodzi o to, że brniemy w nowe rzeczy, szukamy nowych, cudownych sposobów na pozyskiwanie nowych ...

Czytaj całość


6 olbrzymich błędów w reklamach na Facebooku i jak sobie z nimi poradzić

Dodano 10 października 2017

Na pewno niejedna osoba powiedziała Ci już, że reklamy to żyła złota, albo może bardziej niekończąca się żyła Klientów dla Twojej firmy. I to wszystko jest prawda. Tylko jak jest ...

Czytaj całość

1 godzina dziennie dla Twojej firmy. Poświęcisz tyle?

Dodano 03 października 2017

Na początek odpowiedz mi na dwa krótkie pytania. Pytanie pierwsze: Ile czasu dziennie poświęcasz swoim Klientom? Pytanie drugie: Ile czasu dziennie poświęcasz na rozwój swojej ...

Czytaj całość

Case study: Jak promuje się McDonalds – jeśli prowadzisz małą firmę, zrób to samo

Dodano 26 września 2017

Podejrzewam, że samym tytułem tego artykułu podzieliłem jego czytelników na przynajmniej dwie części. Pierwsza z grup podniesie głos, że jak to tak porównywać małą firmę do ...

Czytaj całość


Czego lokalni Klienci oczekują od lokalnych firm?

Dodano 19 września 2017

Przez kilka lat dla jednego z moich biznesów wynajmowałem lokal w kilkunastotysięcznym miasteczku. Biznes ten był (i nadal jest) całkowicie lokalny – skierowany do lokalnych ...

Czytaj całość

Pozyskiwanie Klientów – chcesz czymś zaskoczyć?

Dodano 14 września 2017

Każdy kto na co dzień pozyskuje Klientów i nie do końca jest zadowolony z efektów, poszukuje pomysłów na to, jak ulepszyć ten proces. I się zaczyna... Czasami w tym ...

Czytaj całość

Jak zrobić stronę internetową w WordPress krok po kroku w 30 minut (bez programowania)?

Dodano 11 września 2017

W tym artykule przygotowałem dla Ciebie instrukcję, w postaci wideo, z którego dowiesz się, w jaki sposób zbudować samodzielnie, bez żadnych umiejętności programistycznych czy ...

Czytaj całość


Czy Twoja strona internetowa to dobry pracownik?

Dodano 05 września 2017

Czy jako przedsiębiorca masz często dość odpowiadania po 170 razy na te same pytania, przypominania Klientom o niezapłaconych fakturach, umawiania się na spotkania (których terminy ...

Czytaj całość

GIFy - animacje na Facebooka i nie tylko – jak wykorzystać je w marketingu małej firmy?

Dodano 29 sierpnia 2017

Jak wyróżnić się z tłumu? Jak sprawić, żeby ludzie zwrócili uwagę na Twoją firmę? Jak ożywić fanpage? Jak sprawić, aby nie był on nudny i monotonny? Jak zatrzymać kciuk ...

Czytaj całość

Remarketing na Facebooku, czyli jak przypomnieć się Klientom – 6 przykładów

Dodano 22 sierpnia 2017

Na pewno nie raz na Facebooku wyświetliła Ci się reklama w tzw. remarketingu. Dzieje się tak zazwyczaj, kiedy odwiedzasz jakąś stronę internetową i po chwili na Facebooku widzisz reklamy ...

Czytaj całość


   

Copyright © Mała Wiejska Firma. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Strona używa plików cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki oraz akceptujesz Politykę Prywatności i politykę cookies.