10 prostych kroków do podbicia Facebooka przez Twoją firmę

Dodano 07 lipca 2017

Być może coraz częściej w ostatnim czasie widzisz automatyczne odpowiedzi na Twoje wiadomości wysyłane przez Messengera. Tak zwane boty są wykorzystywane coraz częściej – zwłaszcza przez firmy. Taka automatyzacja zapewne ma sens, ale tylko w przypadku gdy będzie zrobiona dobrze. Zrobiona źle tylko odpycha Klientów od Twojego fanpejdża. Nie spowoduje, że Klienci będą do Ciebie walić drzwiami i oknami. Także większość reklam, jakie pojawiają się na portalach ...

Czytaj całość

Negocjacje – dzięki tej jednej umiejętności zarobisz miliony

Dodano 06 lipca 2017

Nie tylko w przypadku, kiedy prowadzisz własną firmę, ale także w każdej innej życiowej sytuacji przyda Ci się umiejętność negocjowania. Niezależnie od tego, czy negocjujesz z dostawcą towaru, z Klientem, czy może zakup samochodu albo kredyt w banku. Bycie skutecznym w negocjacjach sprawi, że Twój status materialny znacznie się poprawi. Ale nie tylko on. Bo sprawi to też, że zwiększy się Twoja pewność siebie. Pod warunkiem, że nie będziesz popełniać druzgocących ...

Czytaj całość

Jak zmierzyć efekty kampanii reklamowych?

Dodano 05 lipca 2017

Pamiętasz czasy szkoły? Sprawdziany, testy, egzaminy. Za każdy z nich nauczyciel wystawiał ocenę. Było więc wiadomo, jaki poziom reprezentują poszczególni uczniowie. Teraz, prowadząc własną firmę, realizujesz różne zadania i zapewne też chcesz mieć jasną informację o ich efekcie. Być może w Twoich zestawieniach pojawia się też pozycja związana z reklamą. Czy potrafisz jasno dokonać oceny jej skuteczności? Znasz już taki cytat Johna Wanamakera: ...

Czytaj całość

Te wskazówki pomogą Ci pozyskać Klienta biznesowego

Dodano 04 lipca 2017

Większość speców od reklamy twierdzi, że kiedy Twoja firma sprzedaje swoje towary i usługi zwykłym ludziom to reklama powinna być inna niż w przypadku, kiedy firma sprzedaje swoje produkty i usługi innym firmom. Czy to jest prawda? Przecież za każdą firmą stoi jakiś człowiek! A jak jest w rzeczywistości? Okazuje się, że jest bardzo dużo podobieństw. Ale są też możliwości, przydatne właśnie w przypadku sprzedaży tylko innym firmom. Są też metody, które ...

Czytaj całość

Co to jest i jak wykorzystać marketing emocji?

Dodano 03 lipca 2017

Jak sprzedawać skutecznie? Trafiaj do serc swoich Klientów. Wykorzystuj emocje. Zamiast opierać swoje materiały reklamowe o produkty i wstawiać w ulotki czy banery swoje produkty, użyj ludzkich wartości i emocji. Odbiorcy oceniają firmy po własnych doświadczeniach i emocjach, które odczuwają przy kontakcie z marką o wiele bardziej niż bazując na obcowaniu z opisami, cechami i faktami dotyczącymi Twoich produktów czy usług. To emocje, jakie wzbudzasz bardziej ...

Czytaj całość

Jak sprawić, by biznesowe spotkania były bardziej efektywne?

Dodano 02 lipca 2017

Pamiętam, że już zaczynając pracę na etacie cieszyłem się ze spotkań z Klientami. Podobnie zresztą było w momencie, gdy uruchomiłem swoją własną firmę. I na szczęście jest tak i teraz. Był jednak moment, kiedy przychodziło mi to z wielkim trudem. Sprawiła ta sytuacja związana z jednym z moich Klientów. Spotkania były nieefektywne, przebiegały bez żadnego porządku. Było to bardzo męczące. Traciłem czas. Od tego momentu postanowiłem wprowadzić kilka zmian. ...

Czytaj całość

O umiejętności przystosowania

Dodano 01 lipca 2017

Jeśli czytasz tego bloga już od jakiegoś czasu, albo jeśli czytasz regularnie inne blogi, to prawdopodobnie odnosisz wrażenie, że to co piszą autorzy brzmi dość łatwo podczas czytania. Kiedy jednak zagłębiasz się w szczegóły i próbujesz wyciągnąć coś z tego wszystkiego dla siebie, a następnie wdrożyć w życie, to już tak kolorowo nie jest. Ale chyba każdy tak ma. Kiedy podjąłem się pomysłu na tworzenie bloga, wydało mi się to trudne. Jeszcze trudniej ...

Czytaj całość

Jak przetrwać słabszy okres w firmie i wykorzystać go na swoją korzyść?

Dodano 30 czerwca 2017

Problemy lubią nawiedzać nasze firmy. Głównie wiążą się one ze słabszym okresem w jej funkcjonowaniu, mniejszą liczbą Klientów, a co za tym idzie mniejszymi przychodami. Zdarza się to zazwyczaj firmom młodym. Ale też przedsiębiorstwa, które istnieją na rynku przez dłuższy czas nie zawsze są omijane przez tego rodzaju problemy. W poniższym artykule znajdziesz odpowiedzi na to, co zrobić w tym okresie, aby poprawić swoją sytuację. Opowiem, jak można ...

Czytaj całość

Jak zarobić 100 zł dziennie – pomysły na dorobienie do pensji, pierwszy biznes lub wakacyjną pracę

Dodano 29 czerwca 2017

100 zł dziennie to dla wielu osób w naszym kraju nadal spory zarobek. Jak się okazuje nie jest to wcale takie trudne do wykonania. Musisz chcieć poświęcić na to wszystko swój czas, ale przede wszystkim musisz chcieć coś robić. Za leżenie do góry brzuchem na leżaku lub kanapie, niestety nikt nie chce płacić. Przynajmniej nie spotkałem się dotąd z taką sytuacją. Jak zatem zarobić 100 zł dziennie. Dla niektórych będzie to niezła kwota, by dorobić ...

Czytaj całość

Proste ale nie łatwe

Dodano 28 czerwca 2017

Proste i łatwe – pomyślisz, co ten Paweł tu wypisuje. Przecież to jest dokładnie to samo. Jak się okazuje nie do końca tak właśnie jest. Za chwilę Ci wszystko wyjaśnię. Jest między nimi ogromna różnica. Przykład pierwszy z brzegu, czyli ten blog. Podjąłem się wyzwania codziennego pisania nowego artykułu przez kolejne 90 dni (kilka dni temu minęła połowa tej drogi). Napisanie 1 artykułu nie jest dużym problemem. Jest to proste do zrobienia, jeśli masz ...

Czytaj całość

DARMOWY EBOOK

Pobierz darmowy ebook
GDZIE SĄ MOI KLIENCI?
Czyli jak zdobywać Klientów prowadząc lokalny biznes?

Copyright © Mała Wiejska Firma. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Strona używa plików cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.