Strona internetowa na abonament czy opłacona w całości – zalety, wady, koszt

Dodano 16 czerwca 2017

Wokół nas pojawia się coraz więcej usług abonamentowych. W ten właśnie sposób opłacasz swoje rachunki za telefon czy telewizję. A w firmie? Być może korzystasz z narzędzi takich jak Brand24 do monitorowania internetu na tematy związane z Twoją firmą lub branżą. W jednym z poprzednich artykułów (TUTAJ) pisałem o zarządzaniu zadaniami w małej firmie w oparciu o narzędzia takie jak Nozbe. Może używasz któregoś z narzędzi do email markeingu ...

Czytaj całość

Wyjść ze swojej strefy komfortu

Dodano 15 czerwca 2017

Komfort to Twój wróg! I nie chodzi tutaj o komfort taki jak siedzenie na wygodnej kanapie, czy siedzenie na wygodnym, ergonomicznym fotelu przy biurku podczas pracy. Nie będzie tutaj mowy w żaden sposób o komforcie fizycznym. Chodzi o coś znacznie poważniejszego. Jeśli bowiem czujesz się komfortowo i bezpiecznie w każdej dziedzinie swojego życia, to takie poczucie może być Twoim największym wrogiem w drodze rozwoju i sukcesu Twojej firmy. Poczucie komfortu ...

Czytaj całość

Jak zaplanować bezstresowe wakacje gdy prowadzisz małą firmę?

Dodano 14 czerwca 2017

Mówi się, że właściciele małych firm nigdy nie mają wakacji. Że nie mają na nie czasu. Jeśli już pozwalają sobie na wolne, to są to zazwyczaj święta i długie weekendy. Zdarza się, że są to pojedyncze dni przeznaczone na szybką regenerację lub zaplanowane spontanicznie. Ale nawet udając się na tak krótki wypoczynek myślą w tym czasie o tym, co dzieje się w firmie. Relaks schodzi w tym momencie na drugi plan. Najczęściej przedsiębiorcy boją się o to, ...

Czytaj całość

Blog firmowy – jak zacząć, co to daje i ile kosztuje jego prowadzenie?

Dodano 13 czerwca 2017

Blogi, blogowanie... Być może już obiło Ci się o uszy, że warto prowadzić firmowego bloga, bo przynosi to bardzo dobre efekty. Pierwsza myśl, jaka się pojawiła to zapewne, że wymaga to sporo czasu. Kolejna – o czym mam pisać, ile można pisać o produkcji zapałek? W poniższym wpisie odpowiadam na najczęściej zadawane pytania i problemy, jakie pojawiają się w tym temacie. Strona się rozrasta, zarobki rosną Okazuje się, że firmy, które prowadzą firmowego ...

Czytaj całość

Jak zarządzać zadaniami w małej firmie?

Dodano 11 czerwca 2017

Do napisania tego artykułu przekonała mnie książka Michała Śliwińskiego, pt. „10 kroków do maksymalnej produktywności”. Michał jest ogromnym fanem produktywności i zarządzania sobą w czasie. Prowadzi firmę, która nie ma biura, a wszyscy pracownicy pracują zdalnie, ze swoich domów. Autor książki jest też twórcą aplikacji Nozbe, służącej do zarządzania projektami i zadaniami. O tym opowiem jednak w dalszej części artykułu. ...

Czytaj całość

Strategia strony internetowej w małej firmie

Dodano 10 czerwca 2017

W niniejszym wpisie wracam do tematu stron internetowych w małych firmach. Z racji tego, że w ciągu ostatnich tygodni uczestniczę w kursie Bartka Popiela z bloga „Liczy Się Wynik”, dotyczącym strategii biznesowej, to podejdę tutaj do tematu stron właśnie od strony strategii. Udział w kursie pozwala mi na polepszenie własnej strategii. Ale też pozwala mi to na lepszą analizę potrzeb moich Klientów, którym takie strony wykonuję i podpowiedzenie im, jak ...

Czytaj całość

Jak rozwinąć bloga i na nim zarabiać, czyli 30 dni codziennego pisania

Dodano 09 czerwca 2017

Jak być może część z Was wie, jestem w trakcie 90-dniowego wyzwania. Sporą część swojej wiedzy czerpię od amerykańskich marketerów. To w końcu tam pojawia się większość nowości. I to właśnie od jednego z tych marketerów zaczerpnąłem pomysł wyzwania. W całym tym zamieszaniu chodzi o to, aby dodawać nowe artykuły na swoim blogu codziennie, przez 90 dni. Całość opisałem w pierwszym wpisie, opublikowanym pierwszego dnia mojego wyzwania. Przeczytasz o tym ...

Czytaj całość

Trudne sprawy, czyli o współpracy małej firmy z agencją reklamową

Dodano 08 czerwca 2017

Kiedy słyszysz „agencja reklamowa”, to być może myślisz o jakiejś ogromnej firmie czy korporacji. Bo tak to zazwyczaj przedstawiane jest w filmach. I zapewne właśnie to odstrasza Cię, jako małego przedsiębiorcę od skorzystania z usług takiej firmy. Tymczasem na rynku jest też dużo małych agencji reklamowych czy marketingowych, które specjalizują się w pomocy takim jak Ty. Są też freelancerzy. Nie musisz obawiać się tego, że wydasz tysiące lub ...

Czytaj całość

Jak reklamować firmę budowlaną?

Dodano 07 czerwca 2017

Jeśli już prowadzisz bądź dopiero zaczynasz prowadzić swoją własną firmę budowlaną, to cały swój czas poświęcasz Klientom. Zawsze jest coś do zrobienia we własnej firmie. Ale czy z tego względu zaniedbujesz reklamę? A być może Klienci nagle zniknęli i szukasz sposobów dotarcia do nowych osób? Reklama swojej firmy to prawdopodobnie jedna z ostatnich rzeczy, o których myślisz na co dzień. Ale jest ona jedną z najważniejszych kwestii w każdej ...

Czytaj całość

Co to jest Facebook Pixel, jak wstawić go na stronę i jak z niego korzystać?

Dodano 06 czerwca 2017

W kilku wcześniejszych wpisach wspominałem o czymś takim jak pixel Facebooka. Dziś w końcu przyszedł czas, aby szerzej się nim zająć. W poniższym artykule znajdziesz więc informacje o tym, co to w ogóle jest Facebook pixel, ale także instrukcję, w jaki sposób można zainstalować go na stronie i jak wykorzystać aby jeszcze lepiej docierać do swoich Klientów. Co to jest pixel Facebooka? Jest to pewien system, który śledzi użytkowników Twojej ...

Czytaj całość

DARMOWY EBOOK

Pobierz darmowy ebook
GDZIE SĄ MOI KLIENCI?
Czyli jak zdobywać Klientów prowadząc lokalny biznes?

Copyright © Mała Wiejska Firma. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Strona używa plików cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.