Najnowsze artykuły

Jak reklamować swoją firmę, mając więcej pieniędzy niż czasu?

Dodano 17 maja 2017

W ostatnim artykule, pisałem o tym jak promować swoją firmę mają więcej czasu niż pieniędzy. Tym razem będzie o tym, kiedy te proporcje są odwrócone. Czyli masz pieniądze, ...

Czytaj całość

Jak reklamować swoją firmę, mając więcej czasu niż pieniędzy?

Dodano 16 maja 2017

Mam nadzieję, że ten wpis zadowoli wszystkich, którzy bardzo chcieliby wypromować swoją młodą firmę, ale jest jeden problem – nie mają pieniędzy na reklamę. Mają za to wolny ...

Czytaj całość

Jak wykorzystać Audience Insights do targetowania reklam na Facebooku?

Dodano 15 maja 2017

To już kolejny artykuł z serii dotyczącej reklamowania małej firmy na Facebooku. Linki do pozostałych artykuł z tego tematu znajdziesz na samym końcu tego tekstu. Poniżej przeczytasz o ...

Czytaj całość


Lifestyle Biznes – Pracuj po swojemu

Dodano 14 maja 2017

Kto z nas nie chciałby pracować na własnych warunkach. Pracować wtedy, kiedy chcemy, gdzie chcemy, jak chcemy i dla kogo chcemy. Właśnie po to zakładamy swoje firmy. To taki nadrzędny cel. ...

Czytaj całość

Jak znaleźć swoją niszę biznesową?

Dodano 13 maja 2017

Niezależnie od tego, jaki rodzaj działalności prowadzisz lub zamierzasz prowadzić, jednym z pierwszych Twoich zadań będzie wybór niszy. Nie jest to wcale proste zadanie. Powiedziałbym, ...

Czytaj całość

Co tak naprawdę jest Twoim produktem?

Dodano 12 maja 2017

Zadajemy sobie setki lub tysiące pytań, prowadząc firmę lub nawet tylko myśląc o jej założeniu. Myśląc o tym jak miałaby działać w przyszłości, jakie produkty sprzedawać, jak ...

Czytaj całość


Jaki jest klucz do sukcesu małej firmy i Wyzwanie 90 dni

Dodano 11 maja 2017

Zacznę od pytania. Jak wyglądają działania reklamowe w Twojej firmie? Czy jest to coś zaplanowanego? Czy są wykonane założenia i harmonogram? I czy wszyscy się tego planu trzymają? Czy ...

Czytaj całość

12 pomysłów na targetowanie reklam na Facebooku, o których nie masz pojęcia

Dodano 04 maja 2017

Facebook to w chwili obecnej około 1,5 miliarda aktywnych użytkowników na całym świecie i 15 milionów tylko w Polsce. Jest więc w czym wybierać. Każda firma i każdy produkt ...

Czytaj całość

Majówkowy marketing w małej firmie

Dodano 27 kwietnia 2017

Za kilka dni majówka i zapewne wielkie grillowanie Polaków. A Ty w tym czasie będziesz odpoczywać czy ciężko pracować? Niezależnie od tego, jakie masz plany na ten okres, w ...

Czytaj całość


Obsługa Klienta – jak zrobić to inaczej?

Dodano 20 kwietnia 2017

Można by powiedzieć, że ile firm, tyle sposobów na obsługę Klientów. No – można by tutaj podzielić je wszystkie na branże i wśród nich wyodrębnić kilka modeli ...

Czytaj całość

Klienci nie rozumieją Twojej oferty, czyli jak napisać dobrą ofertę

Dodano 13 kwietnia 2017

Stało się! Właśnie zaczynasz sprzedaż nowego produktu. Wszystko jest super. Produkt jest doskonały i wszyscy będą walić drzwiami i oknami, żeby go kupić. Po pewnym czasie orientujesz się, ...

Czytaj całość

Prowadzisz sklep stacjonarny... - zacznij sprzedawać online

Dodano 06 kwietnia 2017

Jeśli zewsząd słyszysz głosy, żeby sprzedawać swoje towary online, trafiasz na facebookowe posty o takim tytule lub czytasz o tym w internecie, to niniejszy artykuł wywróci to wszystko ...

Czytaj całość


11 pomysłów na wielkanocny marketing w małej firmie

Dodano 30 marca 2017

Nie tylko w czasie Bożego Narodzeniea, ale także przed i w trakcie Świąt Wielkanocnych Polacy wydadzą miliony złotych na zakupy. Będą to zarówno zakupy spożywcze jak i prezenty dla ...

Czytaj całość

Jak zwiększyłem zysk o 14 procent pracując dziennie o 10 minut dłużej?

Dodano 23 marca 2017

Tytuł poniższego wpisu wywołał w Tobie jakieś emocje. Albo Cię rozbawił, albo zaciekawił, a może to była jeszcze inna reakcja. Na pewno codziennie na swojej tablicy na Facebooku i w innych ...

Czytaj całość

Share Week 2017, czyli blogi, które polecam

Dodano 20 marca 2017

Share Week to akcja organizowana corocznie przez Andrzeja Tucholskiego. W tym roku to już 6. edycja tego tego projektu. Wszystko polega na tym, aby dzielić się z czytelnikami informacją o ...

Czytaj całość


Klienci oglądają ale nie kupują – jak to zmienić?

Dodano 16 marca 2017

Klienci przychodzą do Twojego sklepu, oglądają ale nie kupują... Niezależnie czy prowadzisz tradycyjny sklep stacjonarny czy też jest to sklep internetowy to rada płynąca z tego artykułu ...

Czytaj całość

Dlaczego prowadząc własną firmę wciąż nie zarabiasz?

Dodano 09 marca 2017

Do napisania tego artykułu zainspirowało nie wystąpienie Michała Szafrańskiego z bloga Jak oszczędzać Pieniądze. Michał wystąpił z tą prezentacją podczas konferencji InfoShare w 2016 ...

Czytaj całość

Klient idealny – jak go rozpoznać?

Dodano 02 marca 2017

Klienci to jedno z największych zmartwień właścicieli firm. Albo jest ich zbyt mało i chcemy aby było ich więcej. Zdarza się, że Klientów jest za dużo (pojawiają się nagle) i firma ...

Czytaj całość


 

Copyright © Mała Wiejska Firma. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Strona używa plików cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.