Najnowsze artykuły

Jak zarządzać zadaniami w małej firmie?

Dodano 11 czerwca 2017

Do napisania tego artykułu przekonała mnie książka Michała Śliwińskiego, pt. „10 kroków do maksymalnej produktywności”. Michał jest ogromnym fanem produktywności i ...

Czytaj całość

Strategia strony internetowej w małej firmie

Dodano 10 czerwca 2017

W niniejszym wpisie wracam do tematu stron internetowych w małych firmach. Z racji tego, że w ciągu ostatnich tygodni uczestniczę w kursie Bartka Popiela z bloga „Liczy Się Wynik”, ...

Czytaj całość

Jak rozwinąć bloga i na nim zarabiać, czyli 30 dni codziennego pisania

Dodano 09 czerwca 2017

Jak być może część z Was wie, jestem w trakcie 90-dniowego wyzwania. Sporą część swojej wiedzy czerpię od amerykańskich marketerów. To w końcu tam pojawia się większość ...

Czytaj całość


Trudne sprawy, czyli o współpracy małej firmy z agencją reklamową

Dodano 08 czerwca 2017

Kiedy słyszysz „agencja reklamowa”, to być może myślisz o jakiejś ogromnej firmie czy korporacji. Bo tak to zazwyczaj przedstawiane jest w filmach. I zapewne właśnie to odstrasza ...

Czytaj całość

Jak reklamować firmę budowlaną?

Dodano 07 czerwca 2017

Jeśli już prowadzisz bądź dopiero zaczynasz prowadzić swoją własną firmę budowlaną, to cały swój czas poświęcasz Klientom. Zawsze jest coś do zrobienia we własnej firmie. Ale ...

Czytaj całość

Co to jest Facebook Pixel, jak wstawić go na stronę i jak z niego korzystać?

Dodano 06 czerwca 2017

W kilku wcześniejszych wpisach wspominałem o czymś takim jak pixel Facebooka. Dziś w końcu przyszedł czas, aby szerzej się nim zająć. W poniższym artykule znajdziesz więc informacje o tym, ...

Czytaj całość


Jaka forma reklamy jest najskuteczniejsza dla małej lokalnej firmy?

Dodano 05 czerwca 2017

Często Wy – czytelnicy tego bloga ale także moi Klienci pytają o to, jaka jest najskuteczniejsza forma reklamy. Wtedy odpowiadam, że w większości przypadków, zależy to od wielu ...

Czytaj całość

Liga Mistrzów, czyli jak wykorzystać imprezy sportowe w promocji małej firmy

Dodano 04 czerwca 2017

Wciąż jestem pod wrażeniem wczorajszego finału Ligi Mistrzów. Zresztą jak każdego innego finału tych rozgrywek w minionych latach i to niezależnie jakie drużyny brały w nim udział. ...

Czytaj całość

Facebook: jak stworzyć własną grupę podobnych odbiorców (lookalike)?

Dodano 03 czerwca 2017

W poniższym wpisie znajdziesz informacje w jaki sposób dotrzeć jeszcze precyzyjniej do swojej najlepszej grupy odbiorców reklam na Facebooku. Wykorzystam tutaj mechanizmy tworzenia ...

Czytaj całość


Marketing partyzancki w małej firmie

Dodano 02 czerwca 2017

Jeśli szukasz ciekawych, alternatywnych sposobów na reklamę swojej firmy lokalnie, to zainteresuj się marketingiem partyzanckim (guerrilla marketing). W ostatnim wpisie pisałem o ...

Czytaj całość

Marketing sąsiedztwa – co to jest i jak go wdrożyć?

Dodano 01 czerwca 2017

Jeśli jesteś dumnym właścicielem małej firmy i próbujesz zawalczyć z większymi od siebie, to może Ci zabraknąć energii, jeśli będziesz działać w pojedynkę. Opracuj swoją ...

Czytaj całość

Najważniejsza rzecz dla każdego przedsiębiorcy

Dodano 31 maja 2017

Jaki jest Twój najważniejszy, największy priorytet, jeśli chodzi o prowadzenie firmy? Czy w ogóle masz coś takiego w swojej głowie, albo zapisane gdzieś na kartce, być może w ...

Czytaj całość


Jak dobrze wykonać stronę internetową, która sprzedaje?

Dodano 30 maja 2017

Stworzenie strony internetowej to jedno, ale sprawienie aby sprzedawała to już kompletnie inne zadanie do wykonania, z którego nie wszyscy właściciele ale też twórcy stron zdają ...

Czytaj całość

20 lekcji, jakie wyciągnąłem z ostatniej konferencji i które przydadzą się także Tobie

Dodano 29 maja 2017

W miniony weekend, po raz drugi, miałem okazję uczestniczyć w konferencji Blog Conference Poznań. Impreza skierowana jest do blogerów, ale wiedza, którą tam zdobyłem, jest na tyle ...

Czytaj całość

Pomysły na marketing w czerwcu

Dodano 27 maja 2017

Przed nami czerwiec i kolejne 30 dni wyzwań przed naszymi firmami. Aby nieco ułatwić życie, przygotowałem kalendarz okazji w czerwcu, które można wykorzystać do przeprowadzenia akcji ...

Czytaj całość


Jak stworzyć reklamę na Facebooku za pomocą Power Editora – część 2 z 2

Dodano 26 maja 2017

Poniższy wpis to kontynuacja pierwsze części tworzenia reklam na Facebooku za pomocą Power Editora. Pierwszą część znajdziesz tutaj. W poprzednim artykule omówiłem, w jaki ...

Czytaj całość

Jak stworzyć reklamę na Facebooku za pomocą Power Editora – część 1 z 2

Dodano 25 maja 2017

Jeśli chcesz tworzyć płatne reklamy na Facebooku, ale nie korzystasz z Power Editora, to czym prędzej to zmień. Power Editor został zaprojektowany przez Facebooka specjalnie do tego, aby ...

Czytaj całość

Czego chcą Klienci, czyli jak zadowolić swoich Klientów?

Dodano 24 maja 2017

Tak właściwie to ten artykuł będzie o tym, co Twoi Klienci chcieli by od Ciebie kupić. Czy to powinien być jakiś pakiet? Skąd wiadomo czego Twoi Klienci pragną i za co chcieliby zapłacić? ...

Czytaj całość


   

Copyright © Mała Wiejska Firma. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Strona używa plików cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki oraz akceptujesz Politykę Prywatności i politykę cookies.