Jaka forma reklamy jest najskuteczniejsza dla małej lokalnej firmy?

Dodano 05 czerwca 2017

Często Wy – czytelnicy tego bloga ale także moi Klienci pytają o to, jaka jest najskuteczniejsza forma reklamy. Wtedy odpowiadam, że w większości przypadków, zależy to od wielu czynników. Między innymi od tego, jaki rodzaj działalności prowadzicie, kto jest Waszym odbiorcą, na jakim terenie działacie itd. Składowych jest więc wiele. Ale właśnie tutaj, w poniższym artykule przedstawię ścieżkę, która według mnie działa najlepiej. Dzieje się tak ...

Czytaj całość

Liga Mistrzów, czyli jak wykorzystać imprezy sportowe w promocji małej firmy

Dodano 04 czerwca 2017

Wciąż jestem pod wrażeniem wczorajszego finału Ligi Mistrzów. Zresztą jak każdego innego finału tych rozgrywek w minionych latach i to niezależnie jakie drużyny brały w nim udział. Zresztą nie tylko piłka nożna. Także inne duże wydarzenia sportowe, takie jak chociażby popularne w Polsce skoki narciarskie, siatkówka czy turnieje KSW. W Stanach Zjednoczonych takim ogromnym wydarzeniem jest finał ligi futbolu amerykańskiego, czyli Super Bowl. To świetnie ...

Czytaj całość

Facebook: jak stworzyć własną grupę podobnych odbiorców (lookalike)?

Dodano 03 czerwca 2017

W poniższym wpisie znajdziesz informacje w jaki sposób dotrzeć jeszcze precyzyjniej do swojej najlepszej grupy odbiorców reklam na Facebooku. Wykorzystam tutaj mechanizmy tworzenia grup custom audiences i lookalike w systemie reklamowych Facebooka. Wdrożenie tego typu odbiorców pozwoliło mi na uzyskanie kolejnych, zaskakujących rezultatów działań mojej firmy na tym portalu. Punktem wyjścia będzie tutaj lista Twoich dotychczasowych Klientów i ich ...

Czytaj całość

Marketing partyzancki w małej firmie

Dodano 02 czerwca 2017

Jeśli szukasz ciekawych, alternatywnych sposobów na reklamę swojej firmy lokalnie, to zainteresuj się marketingiem partyzanckim (guerrilla marketing). W ostatnim wpisie pisałem o marketingu sąsiedztwa. Możesz go przeczytać tutaj. A artykuł, który za chwilę przeczytasz jest niejako jego kontynuacją. Przedstawię tutaj nie tylko informacje merytoryczne, ale i ciekawe przykłady, które przy odrobinie pracy własnej łatwo zaadaptujesz do swoich warunków. Co ...

Czytaj całość

Marketing sąsiedztwa – co to jest i jak go wdrożyć?

Dodano 01 czerwca 2017

Jeśli jesteś dumnym właścicielem małej firmy i próbujesz zawalczyć z większymi od siebie, to może Ci zabraknąć energii, jeśli będziesz działać w pojedynkę. Opracuj swoją strategię wraz z innymi lokalnymi firmami, wykorzystując do tego marketing sąsiedztwa, nazywany też marketingiem sąsiedzkim. Na czym polega marketing sąsiedztwa? Można powiedzieć, że jest to droga, jeden ze sposobów na prowadzenie firmy. Niektórzy nazywają to filozofią ...

Czytaj całość

Najważniejsza rzecz dla każdego przedsiębiorcy

Dodano 31 maja 2017

Jaki jest Twój najważniejszy, największy priorytet, jeśli chodzi o prowadzenie firmy? Czy w ogóle masz coś takiego w swojej głowie, albo zapisane gdzieś na kartce, być może w biznesplanie (jeśli taki posiadasz), albo w swoim biurze / sklepie na ścianie? Właśnie o tym jest poniższy artykuł. Opowiem o najważniejszej rzeczy w życiu każdego przedsiębiorcy, o największym priorytecie i o małych kroczkach, które należy wykonać jeden po drugim aby dojść do ...

Czytaj całość

Jak dobrze wykonać stronę internetową, która sprzedaje?

Dodano 30 maja 2017

Stworzenie strony internetowej to jedno, ale sprawienie aby sprzedawała to już kompletnie inne zadanie do wykonania, z którego nie wszyscy właściciele ale też twórcy stron zdają sobie sprawę. Tak – twórcy również. Między innymi stąd biorą się różnice w cenie za wykonanie strony internetowej. Możesz mieć stronę wykonaną za kilkaset złotych przez studenta, ucznia pobliskiego liceum, albo swojego siostrzeńca, który zna się na ...

Czytaj całość

20 lekcji, jakie wyciągnąłem z ostatniej konferencji i które przydadzą się także Tobie

Dodano 29 maja 2017

W miniony weekend, po raz drugi, miałem okazję uczestniczyć w konferencji Blog Conference Poznań. Impreza skierowana jest do blogerów, ale wiedza, którą tam zdobyłem, jest na tyle uniwersalna, że można ją wykorzystać w każdym innym biznesie. Nie będę już przedłużał tego wstępu, zabieram się do konkretów. 1. Zacznij teraz, z tym co masz Nie czekaj na idealny moment do uruchomienia firmy lub nowego pomysłu. Jeśli uważasz, że jest on dobry i masz ...

Czytaj całość

Pomysły na marketing w czerwcu

Dodano 27 maja 2017

Przed nami czerwiec i kolejne 30 dni wyzwań przed naszymi firmami. Aby nieco ułatwić życie, przygotowałem kalendarz okazji w czerwcu, które można wykorzystać do przeprowadzenia akcji marketingowych. Czerwiec to przede wszystkim Dzień Dziecka, ale jest też kilkanaście innych okazji, z których warto skorzystać. Omówię je w kolejnych punktach. 1. Dzień Dziecka (1 czerwca) Prawda jest taka, że w każdym z nas jest odrobina dziecka. Planując więc akcje ...

Czytaj całość

Jak stworzyć reklamę na Facebooku za pomocą Power Editora – część 2 z 2

Dodano 26 maja 2017

Poniższy wpis to kontynuacja pierwsze części tworzenia reklam na Facebooku za pomocą Power Editora. Pierwszą część znajdziesz tutaj. W poprzednim artykule omówiłem, w jaki sposób stworzyć nową kampanię oraz zestaw reklam. Teraz zajmiemy się stworzeniem właściwej reklamy, czyli tym, co tak naprawdę widzą odbiorcy. Podobnie jak w poprzednim odcinku, nie będę tutaj pokazywać w jaki sposób pisać teksty i tworzyć obrazki, tak aby były bardziej ...

Czytaj całość

DARMOWY EBOOK

Pobierz darmowy ebook
GDZIE SĄ MOI KLIENCI?
Czyli jak zdobywać Klientów prowadząc lokalny biznes?

Copyright © Mała Wiejska Firma. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Strona używa plików cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.