Jak stworzyć reklamę na Facebooku za pomocą Power Editora – część 1 z 2

Dodano 25 maja 2017

Jeśli chcesz tworzyć płatne reklamy na Facebooku, ale nie korzystasz z Power Editora, to czym prędzej to zmień. Power Editor został zaprojektowany przez Facebooka specjalnie do tego, aby tworzyć profesjonalne i skutecznie działające reklamy. Być może część z Was miała już styczność z tą aplikacją, ale jej zaawansowany wygląd mógł odstraszyć. Postaram się tu pokazać jak krok po kroku wykonać pierwszą reklamę. Dalej będzie już z górki. Nie pokażę ...

Czytaj całość

Czego chcą Klienci, czyli jak zadowolić swoich Klientów?

Dodano 24 maja 2017

Tak właściwie to ten artykuł będzie o tym, co Twoi Klienci chcieli by od Ciebie kupić. Czy to powinien być jakiś pakiet? Skąd wiadomo czego Twoi Klienci pragną i za co chcieliby zapłacić? To bardzo trudne a zarazem proste pytanie. Dodatkowo, jeśli uda Ci się ustalić prawidłową odpowiedź, to dalej masz już z górki. To jak droga na skróty. Poza tym, że będziesz znać odpowiedź na to pytanie, to zarazem dowiesz się też, jak powinna wyglądać sprzedaż, ...

Czytaj całość

Jak budować pozytywne relacje z Klientami i zdobywać ich zaufanie w małej firmie?

Dodano 23 maja 2017

W niniejszym wpisie znajdziesz informacje o tym, jak poprawić jakość relacji ze swoimi Klientami. Napiszę o tym, dlaczego to takie ważne. Będzie też o tym, jak budować te relacje i jak je naprawiać w razie awarii. A kiedy maszynka już się nakręci, to wszystkie osoby, z którymi zbudujesz dobre relacje przełożą się na zadowolonych Klientów, którzy będą polecać Twoją firmę innym. Całość można porównać do konta bankowego i Twoich ...

Czytaj całość

Darmowa reklama na Facebooku – jak to zrobić?

Dodano 22 maja 2017

Facebook to ogromne skupisko użytkowników. Przynajmniej 15 milionów Polaków ma tam aktywne konta. Wszyscy więc zabiegają o ich uwagę, próbując ściągnąć na swoją stronę internetową i sprzedać swój produkt. Można więc skorzystać z płatnej reklamy, którą oferuje ten portal. Co ważne – reklamy na Facebooku są o wiele tańsze niż w Google Adwords i można je precyzyjnie targetować do wybranej grupy odbiorców. W tym ...

Czytaj całość

Inbound marketing – co to jest i jak go wykorzystać?

Dodano 21 maja 2017

Inbound marketing to proces, podczas którego edukujesz użytkowników Twojej strony internetowej poprzez wysokiej jakości treści, zarówno w postaci artykułów jak i obrazków (np. infografik), video czy audio. Powoduje to, że zaczynają się z Tobą lub Twoją firmą zaprzyjaźniać i dalej wkraczać w głębszy poziom znajomości. Dopiero wtedy składamy takim użytkownikom, którzy już nas lubią konkretną, dopasowaną do nich ofertę. W tej chwili ...

Czytaj całość

Pozycjonowanie lokalne - Co zrobić aby Klienci znajdywali moją firmę w Google?

Dodano 20 maja 2017

Google może być olbrzymim źródłem Twoich nowych Klientów. Korzystasz przecież z tej wyszukiwarki zawsze kiedy coś chcesz znaleźć. Pozwól, że i Ciebie wraz z Twoją ofertą będzie można tam znaleźć. Nawet jeśli Twoja firma działa wyłącznie lokalnie i nie sprzedajesz nic przez internet. Czasy kiedy można było sobie pozwolić na nieistnienie w Google już dawno minęły. Często kupujemy na aukcjach przedmioty od ludzi z drugiego końca Polski, mimo że ...

Czytaj całość

3 fazy sukcesu Twojej firmy

Dodano 19 maja 2017

Wiele razy zastanawiasz się zapewne kiedy moja firma wystrzeli, kiedy przyjdą następni Klienci, kiedy będę więcej sprzedawać... Kiedy osiągnę sukces? Każdego z nas, prowadzących lub chcących posiadać własną firmę, nurtują takie pytania niemal codziennie. I jest to całkowicie normalne. Rozwój Twojej firmy jest oczywiście ogromnym wyzwaniem i jednym z celów. Po to przecież zakładasz firmę, żeby czas jej poświęcony przynosił takich efektów, jakich ...

Czytaj całość

Genialne pomysły – nic niewarte

Dodano 18 maja 2017

Pamiętasz sytuację kiedy ktoś przedstawił Ci swój genialny pomysł na biznes, który miał Wam przynosić milionowe zyski? Mieliście razem współpracować. Zdarzyła się Tobie taka sytuacja? Oczywiście nic nie wypaliło. Pomysł był ale zabrakło jednej bardzo ważnej rzeczy – jego wykonania. Prowadzę swoją firmę już prawie 7 lat. Wcześniej pracowałem też dla innych firm na różnego rodzaju umowy zlecenia czy umowy o dzieło. Przez te ...

Czytaj całość

Jak reklamować swoją firmę, mając więcej pieniędzy niż czasu?

Dodano 17 maja 2017

W ostatnim artykule, pisałem o tym jak promować swoją firmę mają więcej czasu niż pieniędzy. Tym razem będzie o tym, kiedy te proporcje są odwrócone. Czyli masz pieniądze, które możesz wydać na reklamę ale nie koniecznie dysponujesz czasem aby robić to wszystko samodzielnie. Poprzedni artykuł, o którym mowa przeczytasz TUTAJ. Właścicieli firm możemy bowiem podzielić właśnie w ten sposób. Mają pieniądze na początku przygody z ...

Czytaj całość

Jak reklamować swoją firmę, mając więcej czasu niż pieniędzy?

Dodano 16 maja 2017

Mam nadzieję, że ten wpis zadowoli wszystkich, którzy bardzo chcieliby wypromować swoją młodą firmę, ale jest jeden problem – nie mają pieniędzy na reklamę. Mają za to wolny czas, który są w stanie przeznaczyć na ten proces. Prawda jest taka, że bez jakiejkolwiek promocji raczej się nie uda. Zakasaj więc rękawy i do pracy :) Na samym początku mojej przygody z własną firmą miałem dokładnie tak samo. Nie było w moim budżecie pieniędzy na reklamę. ...

Czytaj całość

DARMOWY EBOOK

Pobierz darmowy ebook
GDZIE SĄ MOI KLIENCI?
Czyli jak zdobywać Klientów prowadząc lokalny biznes?

Copyright © Mała Wiejska Firma. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Strona używa plików cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.