Najnowsze artykuły

Marketing partyzancki w małej firmie

Dodano 02 czerwca 2017

Jeśli szukasz ciekawych, alternatywnych sposobów na reklamę swojej firmy lokalnie, to zainteresuj się marketingiem partyzanckim (guerrilla marketing). W ostatnim wpisie pisałem o ...

Czytaj całość

Marketing sąsiedztwa – co to jest i jak go wdrożyć?

Dodano 01 czerwca 2017

Jeśli jesteś dumnym właścicielem małej firmy i próbujesz zawalczyć z większymi od siebie, to może Ci zabraknąć energii, jeśli będziesz działać w pojedynkę. Opracuj swoją ...

Czytaj całość

Najważniejsza rzecz dla każdego przedsiębiorcy

Dodano 31 maja 2017

Jaki jest Twój najważniejszy, największy priorytet, jeśli chodzi o prowadzenie firmy? Czy w ogóle masz coś takiego w swojej głowie, albo zapisane gdzieś na kartce, być może w ...

Czytaj całość


Jak dobrze wykonać stronę internetową, która sprzedaje?

Dodano 30 maja 2017

Stworzenie strony internetowej to jedno, ale sprawienie aby sprzedawała to już kompletnie inne zadanie do wykonania, z którego nie wszyscy właściciele ale też twórcy stron zdają ...

Czytaj całość

20 lekcji, jakie wyciągnąłem z ostatniej konferencji i które przydadzą się także Tobie

Dodano 29 maja 2017

W miniony weekend, po raz drugi, miałem okazję uczestniczyć w konferencji Blog Conference Poznań. Impreza skierowana jest do blogerów, ale wiedza, którą tam zdobyłem, jest na tyle ...

Czytaj całość

Pomysły na marketing w czerwcu

Dodano 27 maja 2017

Przed nami czerwiec i kolejne 30 dni wyzwań przed naszymi firmami. Aby nieco ułatwić życie, przygotowałem kalendarz okazji w czerwcu, które można wykorzystać do przeprowadzenia akcji ...

Czytaj całość


Jak stworzyć reklamę na Facebooku za pomocą Power Editora – część 2 z 2

Dodano 26 maja 2017

Poniższy wpis to kontynuacja pierwsze części tworzenia reklam na Facebooku za pomocą Power Editora. Pierwszą część znajdziesz tutaj. W poprzednim artykule omówiłem, w jaki ...

Czytaj całość

Jak stworzyć reklamę na Facebooku za pomocą Power Editora – część 1 z 2

Dodano 25 maja 2017

Jeśli chcesz tworzyć płatne reklamy na Facebooku, ale nie korzystasz z Power Editora, to czym prędzej to zmień. Power Editor został zaprojektowany przez Facebooka specjalnie do tego, aby ...

Czytaj całość

Czego chcą Klienci, czyli jak zadowolić swoich Klientów?

Dodano 24 maja 2017

Tak właściwie to ten artykuł będzie o tym, co Twoi Klienci chcieli by od Ciebie kupić. Czy to powinien być jakiś pakiet? Skąd wiadomo czego Twoi Klienci pragną i za co chcieliby zapłacić? ...

Czytaj całość


Jak budować pozytywne relacje z Klientami i zdobywać ich zaufanie w małej firmie?

Dodano 23 maja 2017

W niniejszym wpisie znajdziesz informacje o tym, jak poprawić jakość relacji ze swoimi Klientami. Napiszę o tym, dlaczego to takie ważne. Będzie też o tym, jak budować te relacje i jak je ...

Czytaj całość

Darmowa reklama na Facebooku – jak to zrobić?

Dodano 22 maja 2017

Facebook to ogromne skupisko użytkowników. Przynajmniej 15 milionów Polaków ma tam aktywne konta. Wszyscy więc zabiegają o ich uwagę, próbując ściągnąć na swoją ...

Czytaj całość

Inbound marketing – co to jest i jak go wykorzystać?

Dodano 21 maja 2017

Inbound marketing to proces, podczas którego edukujesz użytkowników Twojej strony internetowej poprzez wysokiej jakości treści, zarówno w postaci artykułów jak i ...

Czytaj całość


Pozycjonowanie lokalne - Co zrobić aby Klienci znajdywali moją firmę w Google?

Dodano 20 maja 2017

Google może być olbrzymim źródłem Twoich nowych Klientów. Korzystasz przecież z tej wyszukiwarki zawsze kiedy coś chcesz znaleźć. Pozwól, że i Ciebie wraz z Twoją ...

Czytaj całość

3 fazy sukcesu Twojej firmy

Dodano 19 maja 2017

Wiele razy zastanawiasz się zapewne kiedy moja firma wystrzeli, kiedy przyjdą następni Klienci, kiedy będę więcej sprzedawać... Kiedy osiągnę sukces? Każdego z nas, prowadzących lub ...

Czytaj całość

Genialne pomysły – nic niewarte

Dodano 18 maja 2017

Pamiętasz sytuację kiedy ktoś przedstawił Ci swój genialny pomysł na biznes, który miał Wam przynosić milionowe zyski? Mieliście razem współpracować. Zdarzyła się ...

Czytaj całość


Jak reklamować swoją firmę, mając więcej pieniędzy niż czasu?

Dodano 17 maja 2017

W ostatnim artykule, pisałem o tym jak promować swoją firmę mają więcej czasu niż pieniędzy. Tym razem będzie o tym, kiedy te proporcje są odwrócone. Czyli masz pieniądze, ...

Czytaj całość

Jak reklamować swoją firmę, mając więcej czasu niż pieniędzy?

Dodano 16 maja 2017

Mam nadzieję, że ten wpis zadowoli wszystkich, którzy bardzo chcieliby wypromować swoją młodą firmę, ale jest jeden problem – nie mają pieniędzy na reklamę. Mają za to wolny ...

Czytaj całość

Jak wykorzystać Audience Insights do targetowania reklam na Facebooku?

Dodano 15 maja 2017

To już kolejny artykuł z serii dotyczącej reklamowania małej firmy na Facebooku. Linki do pozostałych artykuł z tego tematu znajdziesz na samym końcu tego tekstu. Poniżej przeczytasz o ...

Czytaj całość


   

Copyright © Mała Wiejska Firma. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Strona używa plików cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki oraz akceptujesz Politykę Prywatności i politykę cookies.