Jak wykorzystać Audience Insights do targetowania reklam na Facebooku?

Dodano 15 maja 2017

To już kolejny artykuł z serii dotyczącej reklamowania małej firmy na Facebooku. Linki do pozostałych artykuł z tego tematu znajdziesz na samym końcu tego tekstu. Poniżej przeczytasz o sposobie znajdowania grupy docelowej dla swoich reklam na Facebooku za pomocą narzędzia, zwanego Audience Insights. Aby z niego skorzystać przejdź TUTAJ. Jest to darmowe narzędzie, dostępne bezpośrednio na Facebooku, z poziomu jego systemu reklamowego. Do przeczytania całości może zachęci Cię ...

Czytaj całość

Lifestyle Biznes – Pracuj po swojemu

Dodano 14 maja 2017

Kto z nas nie chciałby pracować na własnych warunkach. Pracować wtedy, kiedy chcemy, gdzie chcemy, jak chcemy i dla kogo chcemy. Właśnie po to zakładamy swoje firmy. To taki nadrzędny cel. Nie patrzeć na innych i nie mieć nad sobą szefa. Później następuje szybka weryfikacja i okazuje się, że jednak wcale tak kolorowo nie jest. Ale czy to prawda? Czy faktycznie musimy naginać zasady, które sobie wytyczyliśmy na początku czy może jednak da się pracować po ...

Czytaj całość

Jak znaleźć swoją niszę biznesową?

Dodano 13 maja 2017

Niezależnie od tego, jaki rodzaj działalności prowadzisz lub zamierzasz prowadzić, jednym z pierwszych Twoich zadań będzie wybór niszy. Nie jest to wcale proste zadanie. Powiedziałbym, że jest to jedno z trudniejszych zadań, z jakimi się spotkasz. Ale też najważniejszych. A jego rezultat, czyli wybór niszy, będzie miał ogromny wpływ na to, co będziesz robić w następnych dniach, miesiącach i być może latach. Sporo osób próbuje znaleźć niszę na ...

Czytaj całość

Co tak naprawdę jest Twoim produktem?

Dodano 12 maja 2017

Zadajemy sobie setki lub tysiące pytań, prowadząc firmę lub nawet tylko myśląc o jej założeniu. Myśląc o tym jak miałaby działać w przyszłości, jakie produkty sprzedawać, jak pozyskiwać Klientów... A gdy przejdziemy cały ten proces, to wymaga on odświeżenia spojrzenia na pewne kwestie i zaczynamy od nowa. Te same pytania, te same przemyślenia. Wszystko po to aby się udało. Jednym z takich pytań, które sobie zadajesz to: „Co tak naprawdę jest Twoim ...

Czytaj całość

Jaki jest klucz do sukcesu małej firmy i Wyzwanie 90 dni

Dodano 11 maja 2017

Zacznę od pytania. Jak wyglądają działania reklamowe w Twojej firmie? Czy jest to coś zaplanowanego? Czy są wykonane założenia i harmonogram? I czy wszyscy się tego planu trzymają? Czy może marketing wygląda na zasadzie: Dzisiaj napiszę jakiegoś posta na Facebooku, albo wrzucę jakieś zdjęcie... Tylko co ja mam tam wrzucić? Niestety w większości polskich firm króluje to drugie podejście. O ile w ogóle firma się reklamuje. A nie oszukujmy się w dzisiejszych ...

Czytaj całość

12 pomysłów na targetowanie reklam na Facebooku, o których nie masz pojęcia

Dodano 04 maja 2017

Facebook to w chwili obecnej około 1,5 miliarda aktywnych użytkowników na całym świecie i 15 milionów tylko w Polsce. Jest więc w czym wybierać. Każda firma i każdy produkt znajdzie tu swojego odbiorcę. Bardzo często słyszymy jednak, że reklamy na Facebooku nie działają a lajki nie sprzedają itd. To też prawda. Wszystko jednak zależy od tego czy reklama została poprawnie skonfigurowana. Jeśli Twoja oferta jest niepowtarzalna i nikt nie powinien się jej oprzeć ...

Czytaj całość

Majówkowy marketing w małej firmie

Dodano 27 kwietnia 2017

Za kilka dni majówka i zapewne wielkie grillowanie Polaków. A Ty w tym czasie będziesz odpoczywać czy ciężko pracować? Niezależnie od tego, jakie masz plany na ten okres, w poniższym wpisie znajdziesz kilka pomysłów na marketing firmy w maju. A jest kilka okazji, które warto a nawet trzeba wykorzystać. Artykuł jest dość obszerny, ale gwarantuję Ci, że znajdziesz coś dla siebie. 1. Majówka (1–3 maja) Długi weekend majowy lub ...

Czytaj całość

Obsługa Klienta – jak zrobić to inaczej?

Dodano 20 kwietnia 2017

Można by powiedzieć, że ile firm, tyle sposobów na obsługę Klientów. No – można by tutaj podzielić je wszystkie na branże i wśród nich wyodrębnić kilka modeli obsługi kupujących. Na przykład inaczej będą to robić sklepikarze a inaczej firmy usługowe z branży budowlanej. Zazwyczaj działają one w zbliżony sposób. Tymczasem sposobów na obsługę Klienta jest mnóstwo. Tak jak napisałem w pierwszym zdaniu – każda firma ...

Czytaj całość

Klienci nie rozumieją Twojej oferty, czyli jak napisać dobrą ofertę

Dodano 13 kwietnia 2017

Stało się! Właśnie zaczynasz sprzedaż nowego produktu. Wszystko jest super. Produkt jest doskonały i wszyscy będą walić drzwiami i oknami, żeby go kupić. Po pewnym czasie orientujesz się, że coś jest nie tak. Klienci nie kupują, albo robią to bardzo sporadycznie. Przyczyną takiego zjawiska może być niejasna oferta, której Klienci po prostu nie rozumieją. Jak temu zapobiec – przeczytasz w dalszej części tekstu. Czy Twój produkt jest prosty w ...

Czytaj całość

Prowadzisz sklep stacjonarny... - zacznij sprzedawać online

Dodano 06 kwietnia 2017

Jeśli zewsząd słyszysz głosy, żeby sprzedawać swoje towary online, trafiasz na facebookowe posty o takim tytule lub czytasz o tym w internecie, to niniejszy artykuł wywróci to wszystko do góry nogami. Opisuję tu przypadek, przez który przebrnąłem wraz z moim Klientem. Słowo wstępu – od czego wszystko się zaczęło Mateusz – jeden z moich Klientów pewnego dnia zgłosił się do mnie z pomysłem otwarcia sklepu obuwniczego online. Mateusz ...

Czytaj całość

DARMOWY EBOOK

Pobierz darmowy ebook
GDZIE SĄ MOI KLIENCI?
Czyli jak zdobywać Klientów prowadząc lokalny biznes?

Copyright © Mała Wiejska Firma. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Strona używa plików cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.