Spis treści

Poniżej zamieszczam listę wszystkich artykułów, jakie ukazały się na blogu. Poczynając od najnowszego, kończąc na tym najstarszym. Ale nie zwracaj uwagi na kolejność. Zawsze staram się tak pisać, aby artykuł nie tracił swojej mocy i wiedzy, jaką w nim przekazuję. By był zawsze aktualny ;)

 

Najnowsze wpisy:

  1. Reklamy na Facebooku – zobacz jak to robię – tydzień 1
  2. Google Analytics Twoim nowym sprzedawcą – jak go skonfigurować do tego celu?
  3. Dochód pasywny w małej firmie – czy to możliwe i jak to zrobić?
  4. Case study bloga i sklepu internetowego Magdy – część 1
  5. Brak perfekcji, fake guru, pułapka mądrej pracy i David Beckham
  6. ROI z content marketingu. Jak zmierzyć czy blog firmowy daje efekty?
  7. Co zrobić, kiedy cena reklamy rośnie. Jak obniżyć koszt reklamy?
  8. Jak wdrożyć RODO na stronie internetowej małej firmy?
  9. Jak zdobyłem 22 Klientów w 5 dni za 100 zł przez reklamy Facebook
  10. Case study – jak w 2018 sprzedają najlepsze sklepy internetowe w Polsce?
  11. Pierwsze urodziny bloga – statystyki, sukcesy, porażki po roku blogowania
  12. Jak stworzyć darmowy landing page krok po kroku i oszczędzić 1000 zł?
  13. Jak sprzedawać i zarabiać przez internet – 10 praktycznych wskazówek
  14. Jak napisać tekst na stronę internetową - artykuł na bloga pod SEO?
  15. Sposoby na pierwszą sprzedaż w internecie – case study i mini strategia krok po kroku
  16. 6 kreatywnych pomysłów na lokalny marketing
  17. Moje najlepsze sposoby na podwojenie sprzedaży i liczby Klientów
  18. Blog firmowy (i prywatny) krok po kroku i z głową
  19. Jak założyć sklep internetowy krok po kroku bez programowania od podstaw?
  20. Twoja firma na Facebooku – przewodnik totalny
  21. Dlaczego i jak pozyskiwać Klientów na Instagramie, nawet jeśli uważasz, że to bez sensu?
  22. Skąd bierze się sukces?
  23. Jak sprawić, aby Klienci powiedzieli WOW i zapamiętali Cię na długo (5 przykładów)?
  24. Jak podwoić listę potencjalnych Klientów w 24 godziny?
  25. Wnioski z roku 2017 i firmowe cele na rok 2018
  26. Bądź jak Kardashianki, czyli osobowość firmy i archetypy marki
  27. Plan promocji krok po kroku i przykłady gotowych strategii, z których korzystam
  28. Blogowanie dla zapracowanych – wskazówki, porady i tricki
  29. Świąteczne promocje i marketing - Boże Narodzenie w małej firmie
  30. 6 miesięcy intensywnego content marketingu – co nowego 90 dni po wyzwaniu
  31. Jak się wyróżnić i raz na zawsze pokonać konkurencję?
  32. Porzucone koszyki w sklepie internetowym – powody i rozwiązania
  33. Zostawiasz pieniądze na stole, czyli jak wyciągnąć więcej ze swojej firmy?
  34. 6 olbrzymich błędów w reklamach na Facebooku i jak sobie z nimi poradzić
  35. 1 godzina dziennie dla Twojej firmy. Poświęcisz tyle?
  36. Case study: Jak promuje się McDonalds – jeśli prowadzisz małą firmę, zrób to samo
  37. Czego lokalni Klienci oczekują od lokalnych firm?
  38. Pozyskiwanie Klientów – chcesz czymś zaskoczyć?
  39. Jak zrobić stronę internetową w WordPress krok po kroku w 30 minut (bez programowania)?
  40. Czy Twoja strona internetowa to dobry pracownik?
  41. GIFy - animacje na Facebooka i nie tylko – jak wykorzystać je w marketingu małej firmy?
  42. Remarketing na Facebooku, czyli jak przypomnieć się Klientom – 6 przykładów
  43. Marketing w małej firmie – czego możesz nauczyć się od dużych?
  44. 90 dni codziennego blogowania – statystyki, zarobki, podsumowania
  45. Twoja strona internetowa nie sprzedaje. Jak znaleźć przyczynę?
  46. Mniej konsumuj, więcej produkuj
  47. Druk wizytówek – czy warto to robić i czego używać w zamian?
  48. Prosta strategia dla Twojej firmy: od zera do miliona
  49. Prosta metoda, by reklama na Facebooku była najtańsza
  50. Jak tworzyć produkty i usługi aby Klienci chętnie je kupowali?
  51. Podstawy SEO, czyli jak pozyskać więcej wejść na firmową stronę z Google
  52. Finalizacja sprzedaży – jak szybciej zamykać sprzedaż
  53. Twoje przychody przyjdą z czasem – przygotuj się na przyszły sukces
  54. Jak radzić sobie ze zmęczeniem i brakiem energii?
  55. Jak uświadamiać potencjalnych Klientów i zamieniać ich w płacących Klientów?
  56. Jak stworzyć plan marketingowy firmy?
  57. 2 sposoby skalowania reklam na Facebooku
  58. Jak zyskać dodatkowe 2 lub nawet 10 miesięcy w ciągu roku?
  59. Czy posiadanie pracy daje bezpieczeństwo finansowe – fakty i mity
  60. Jak szybciej osiągać efekty we własnej firmie?
  61. Jak zwiększyć produktywność - organizacja dnia właściciela małej firmy
  62. Jak sprawić, aby firma była stabilna i przewidywalna finansowo?
  63. Jak wycenić swoją pracę, jak ustalić cenę usług?
  64. Moja firma stoi w miejscu, co mam robić?!
  65. 8 zabójczych pomysłów postów (z przykładami) na Facebooka dla małych firm
  66. Otwórz firmę w domu, ale najpierw zadaj sobie te 7 pytań
  67. Facebook sam podpowiada jak targetować Twoich Klientów
  68. 9 lekcji marketingu od psychopatów
  69. Oddawać firmowy marketing zewnętrznej firmie czy nie?
  70. Jak wpływać na Klientów, aby kupowali Twoje produkty?
  71. Jak osiągnąłem 852 procent zysku na blogu w miesiąc, czyli 60 dni codziennego blogowania
  72. Jak wzmocnić lokalną pozycję firmy – 11 wskazówek
  73. 10 prostych kroków do podbicia Facebooka przez Twoją firmę
  74. Negocjacje – dzięki tej jednej umiejętności zarobisz miliony
  75. Jak zmierzyć efekty kampanii reklamowych?
  76. Te wskazówki pomogą Ci pozyskać Klienta biznesowego
  77. Co to jest i jak wykorzystać marketing emocji?
  78. Jak sprawić, by biznesowe spotkania były bardziej efektywne?
  79. O umiejętności przystosowania
  80. Jak przetrwać słabszy okres w firmie i wykorzystać go na swoją korzyść?
  81. Jak zarobić 100 zł dziennie – pomysły na dorobienie do pensji, pierwszy biznes lub wakacyjną pracę
  82. Proste ale nie łatwe
  83. Skuteczna reklama Twojej firmy – strategia 5 x 5 x 5 wraz z przykładem
  84. Marketing w wakacje – jak go zaplanować
  85. Twoja firma nigdy nie zarobi, jeśli nie poprawisz tych dwóch rzeczy
  86. Jak zawęzić grupę odbiorców reklamy na Facebooku za pomocą Audience Insights
  87. Reklama na Facebooku za 5 zł
  88. Jak znaleźć swojego mentora?
  89. Jak zapłacić za reklamę ale mieć ją za darmo?
  90. Kończysz szkołę i co dalej, czyli co chciałbym wiedzieć przed założeniem firmy, mając 20 lat
  91. 41 pomysłów na niskobudżetowy lokalny biznes
  92. Auta 3 w kinach, czyli czego możesz nauczyć się z tego i innych filmów a następnie wykorzystać w swojej firmie
  93. Strona internetowa na abonament czy opłacona w całości – zalety, wady, koszt
  94. Wyjść ze swojej strefy komfortu
  95. Jak zaplanować bezstresowe wakacje gdy prowadzisz małą firmę?
  96. Blog firmowy – jak zacząć, co to daje i ile kosztuje jego prowadzenie?
  97. Jak zarządzać zadaniami w małej firmie?
  98. Strategia strony internetowej w małej firmie
  99. Jak rozwinąć bloga i na nim zarabiać, czyli 30 dni codziennego pisania
  100. Trudne sprawy, czyli o współpracy małej firmy z agencją reklamową
  101. Jak reklamować firmę budowlaną?
  102. Co to jest Facebook Pixel, jak wstawić go na stronę i jak z niego korzystać?
  103. Jaka forma reklamy jest najskuteczniejsza dla małej lokalnej firmy?
  104. Liga Mistrzów, czyli jak wykorzystać imprezy sportowe w promocji małej firmy
  105. Facebook: jak stworzyć własną grupę podobnych odbiorców (lookalike)?
  106. Marketing partyzancki w małej firmie
  107. Marketing sąsiedztwa – co to jest i jak go wdrożyć?
  108. Najważniejsza rzecz dla każdego przedsiębiorcy
  109. Jak dobrze wykonać stronę internetową, która sprzedaje?
  110. 20 lekcji, jakie wyciągnąłem z ostatniej konferencji i które przydadzą się także Tobie
  111. Pomysły na marketing w czerwcu
  112. Jak stworzyć reklamę na Facebooku za pomocą Power Editora – część 2 z 2
  113. Jak stworzyć reklamę na Facebooku za pomocą Power Editora – część 1 z 2
  114. Czego chcą Klienci, czyli jak zadowolić swoich Klientów?
  115. Jak budować pozytywne relacje z Klientami i zdobywać ich zaufanie w małej firmie?
  116. Darmowa reklama na Facebooku – jak to zrobić?
  117. Inbound marketing – co to jest i jak go wykorzystać?
  118. Pozycjonowanie lokalne - Co zrobić aby Klienci znajdywali moją firmę w Google?
  119. 3 fazy sukcesu Twojej firmy
  120. Genialne pomysły – nic niewarte
  121. Jak reklamować swoją firmę, mając więcej pieniędzy niż czasu?
  122. Jak reklamować swoją firmę, mając więcej czasu niż pieniędzy?
  123. Jak wykorzystać Audience Insights do targetowania reklam na Facebooku?
  124. Lifestyle Biznes – Pracuj po swojemu
  125. Jak znaleźć swoją niszę biznesową?
  126. Co tak naprawdę jest Twoim produktem?
  127. Jaki jest klucz do sukcesu małej firmy i Wyzwanie 90 dni
  128. 12 pomysłów na targetowanie reklam na Facebooku, o których nie masz pojęcia
  129. Majówkowy marketing w małej firmie
  130. Obsługa Klienta – jak zrobić to inaczej?
  131. Klienci nie rozumieją Twojej oferty, czyli jak napisać dobrą ofertę
  132. Prowadzisz sklep stacjonarny... - zacznij sprzedawać online
  133. 11 pomysłów na wielkanocny marketing w małej firmie
  134. Jak zwiększyłem zysk o 14 procent pracując dziennie o 10 minut dłużej?
  135. Share Week 2017, czyli blogi, które polecam
  136. Klienci oglądają ale nie kupują – jak to zmienić?
  137. Dlaczego prowadząc własną firmę wciąż nie zarabiasz?
  138. Klient idealny – jak go rozpoznać?
  139. Promocja lokalnego sklepu – praktyczne wskazówki
  140. Reklama tradycyjna czy w internecie?
  141. Dlaczego moje reklamy nie działają?
  142. Tanie sposoby na reklamę małej firmy
  143. 11 sposobów na darmową reklamę dla małej firmy
  144. Czy mała firma potrzebuje strony internetowej?
  145. Własna firma - Jak nie powinno się jej reklamować

Mam dla Ciebie coś jeszcze :)

Już teraz dołącz do nowego darmowego szkolenia i pobierz ebooka "Jak przestać uganiać się za Klientami i sprawić, by przychodzili do Ciebie sami".

 
Dostęp jest za darmo. Podaj tylko swój adres email:

Paweł Kępa

   

Copyright © Mała Wiejska Firma. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Strona używa plików cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki oraz akceptujesz Politykę Prywatności i politykę cookies.