Najnowsze artykuły

Dlaczego i jak pozyskiwać Klientów na Instagramie, nawet jeśli uważasz, że to bez sensu?

Dodano 09 stycznia 2018

Wiem, wiem... Instagram to jakaś głupia apka dla nastolatków, którzy wrzucają tam fotki z imprez. A prawda jest taka, że wcale nie! Instagram to aplikacja, która ma bardzo ...

Czytaj całość

Skąd bierze się sukces?

Dodano 02 stycznia 2018

Ludzie zazwyczaj zadają sobie podobne pytanie, które brzmi: „Jak osiągnąć sukces?”. No i mamy wtedy odpowiedzi, że trzeba sobie stawiać cele, realizować, działać, ...

Czytaj całość

Jak sprawić, aby Klienci powiedzieli WOW i zapamiętali Cię na długo (5 przykładów)?

Dodano 27 grudnia 2017

Na tym blogu jest sporo artykułów o tym, jak w ogóle zdobywać Klientów. W życiu każdej dobrze prowadzonej firmy następuje jednak moment, gdy Klienci mają ją zapamiętać ...

Czytaj całość


Jak podwoić listę potencjalnych Klientów w 24 godziny?

Dodano 19 grudnia 2017

Chcesz podwoić liczbę swoich Klientów? Zacznij od zwiększenia liczby Klientów potencjalnych. Ale napisałem Ci, że pokażę jak to zrobić w 24 godziny. Wcale nie jest to takie ...

Czytaj całość

Wnioski z roku 2017 i firmowe cele na rok 2018

Dodano 12 grudnia 2017

Grudzień to czas podsumowań i ustalania celów na kolejny rok. Ja takie podsumowania, analizy i wyznaczanie nowych zadań robię dużo częściej, ale to właśnie na koniec roku zawsze jest ...

Czytaj całość

Bądź jak Kardashianki, czyli osobowość firmy i archetypy marki

Dodano 05 grudnia 2017

Znasz Kim Kardashian i jej siostry prawda? A jeśli nie to na pewno znasz naszą polską wokalistkę, Dodę, o której zawsze jest głośno. Dlaczego odnoszą sukcesy? Wiem, wiem, dla ...

Czytaj całość


Plan promocji krok po kroku i przykłady gotowych strategii, z których korzystam

Dodano 28 listopada 2017

Już jakiś czas temu chciałem napisać artykuł na temat tworzenia planu promocji dla produktu i firmy. Stwierdziłem jednak, że owszem przeprowadziłem sporo akcji reklamowych w swoim życiu, ...

Czytaj całość

Blogowanie dla zapracowanych – wskazówki, porady i tricki

Dodano 21 listopada 2017

Blogowanie kojarzy się z pisaniem. A na to zapracowani czasu nie mają. Zgadza się? Prawda jest taka, że tak im się tylko wydaje. Z drugiej strony, jeśli za bardzo wsiąkniesz w blogowanie to ...

Czytaj całość

Świąteczne promocje i marketing - Boże Narodzenie w małej firmie

Dodano 14 listopada 2017

Czy świąteczny marketing w małej firmie jest ważny? Według raportu Deloitte, pt. „Świąteczne badanie zakupowe 2016”, w ubiegłym roku Polacy mieli wydać na świąteczne zakupy ...

Czytaj całość


6 miesięcy intensywnego content marketingu – co nowego 90 dni po wyzwaniu

Dodano 07 listopada 2017

180 dni temu, na początku maja 2017 chciałem przyspieszyć nieco rozwój tego bloga i jego zasięg. Dlatego podjąłem wyzwanie oparte o content marketing, podczas którego przez 90 ...

Czytaj całość

Jak się wyróżnić i raz na zawsze pokonać konkurencję?

Dodano 31 października 2017

Pisząc te słowa, prowadzę firmę od ponad 6 lat. Zawsze obserwowałem swoją konkurencję, czyli inne firmy z branży. Zawsze też zastanawiałem się, jak być takim, jak oni. Zastanawiałem ...

Czytaj całość

Porzucone koszyki w sklepie internetowym – powody i rozwiązania

Dodano 24 października 2017

Według portalu statista.com, w roku 2017 aż 76,9% koszyków w sklepach internetowych było porzucanych. Tyle osób dodaje coś do koszyka w sklepie internetowym, czyli było ...

Czytaj całość


Zostawiasz pieniądze na stole, czyli jak wyciągnąć więcej ze swojej firmy?

Dodano 17 października 2017

Jesteśmy tak zaganiani, że bardzo często nie wykorzystujemy tego, co jest tuż pod nosem. Chodzi o to, że brniemy w nowe rzeczy, szukamy nowych, cudownych sposobów na pozyskiwanie nowych ...

Czytaj całość

6 olbrzymich błędów w reklamach na Facebooku i jak sobie z nimi poradzić

Dodano 10 października 2017

Na pewno niejedna osoba powiedziała Ci już, że reklamy to żyła złota, albo może bardziej niekończąca się żyła Klientów dla Twojej firmy. I to wszystko jest prawda. Tylko jak jest ...

Czytaj całość

1 godzina dziennie dla Twojej firmy. Poświęcisz tyle?

Dodano 03 października 2017

Na początek odpowiedz mi na dwa krótkie pytania. Pytanie pierwsze: Ile czasu dziennie poświęcasz swoim Klientom? Pytanie drugie: Ile czasu dziennie poświęcasz na rozwój swojej ...

Czytaj całość


Case study: Jak promuje się McDonalds – jeśli prowadzisz małą firmę, zrób to samo

Dodano 26 września 2017

Podejrzewam, że samym tytułem tego artykułu podzieliłem jego czytelników na przynajmniej dwie części. Pierwsza z grup podniesie głos, że jak to tak porównywać małą firmę do ...

Czytaj całość

Czego lokalni Klienci oczekują od lokalnych firm?

Dodano 19 września 2017

Przez kilka lat dla jednego z moich biznesów wynajmowałem lokal w kilkunastotysięcznym miasteczku. Biznes ten był (i nadal jest) całkowicie lokalny – skierowany do lokalnych ...

Czytaj całość

Pozyskiwanie Klientów – chcesz czymś zaskoczyć?

Dodano 14 września 2017

Każdy kto na co dzień pozyskuje Klientów i nie do końca jest zadowolony z efektów, poszukuje pomysłów na to, jak ulepszyć ten proces. I się zaczyna... Czasami w tym ...

Czytaj całość


   

Copyright © Mała Wiejska Firma. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Strona używa plików cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki oraz akceptujesz Politykę Prywatności i politykę cookies.