Chcesz zdobywać nowych Klientów i wciągać ich jak tornado?

 

To dla Ciebie stworzyłem kurs
"Lejek marketingowy krok po kroku"
czyli o schematach sprzedaży w internecie.

ZAMIAST

zaczynać od górnolotnych haseł i zachęt do zakupu kursu
opowiem Ci, jak zmieniło się życie pewnego faceta od momentu,
gdy zaczął stosować lejki marketingowe w swojej firmie.

Ten facet wcześniej prowadził firmę przez 5 lat. Męczył się niemiłosiernie, walcząc jak lew o każdego Klienta. Wydzwaniał po firmach, wysyłał w ciemno maile i prywatne wiadomości na portalach społecznościowych a efekty były marne, albo bardzo przeciętne.

Był zrezygnowany bo widział, że zamiast posuwać się do przodu, wciąż stoi w miejscu. Ale trudno przecież było pójść do przodu, wciąż robiąc to samo.

Zaczął więc zmieniać sposób swoich działań i podejście do zdobywania Klientów. Teraz też walczy jak lew, ale zamiast robić coś na szybko tu i teraz (bo przecież właśnie teraz potrzebne są pieniądze na życie) zaczął myśleć na kilka kroków do przodu.

Zamiast wydzwaniać w ciemno i martwić się tym, czy ktoś w ogóle zechce z nim rozmawiać, postawił na powolne budowanie długich i dobrych relacji, które w końcu miały przeradzać się w Klientów. Zaczął stosować lejki marketingowe.

I stało się!

Przez te pierwsze 5 lat działalności pozyskał łącznie około 150 Klientów. To średnio 30 na rok. Ale tylko w ciągu szóstego roku działalności, kiedy zaczął stosować lejki marketingowe, liczba jego Klientów wzrosła o ponad 100%. Tylko w ciągu tego jednego roku pozyskał prawie 180 nowych Klientów. Mało tego... większość z nich wraca po kolejne zakupy (a wcześniej niestety tak nie było).

Co więcej, przez te pierwsze 5 lat jego firma przynosiła średnio 30-40 tysięcy złotych przychodu rocznie. A jak ta kwota wzrosła w szóstym roku, kiedy zaczął stosować lejki marketingowe? Łatwo policzyć :) Tak - to już 6-cyfrowa kwota!

Myślę, że chyba już się domyślasz kto był tym facetem... Tak - to byłem ja :)

To właśnie dzięki lejkom marketingowym, jakie stworzyłem, czytasz mojego bloga, a teraz widzisz tą ofertę.

Zresztą, jak wiesz prowadzę firmę na wsi. W tej samej miejscowości jest może jeszcze 10 innych firm. Gdybym liczył tylko na lokalnych Klientów mocno bym się zawiódł. Dlatego, nie tylko w przypadku firm działających na wsi, czy w małych miasteczkach, ale także w dużych miastach ważne jest korzystanie z możliwości pozyskiwania Klientów przez internet. Za całej Polski, a może nawet z całego świata!

Dzisiaj chcę, aby także Twoja firma zmieniła się na lepsze. Chcę Ci pokazać, jak stworzyć taki 6-cyfrowy lejek.

Nie będę Ci obiecywał, że zarobisz dzięki niemu miliony. Wszystko po kolei. Owszem takie kwoty też są możliwe do uzyskania dzięki lejkom. Ale, żeby do tego dojść, najpierw naucz się podstaw i działania na mniejszych liczbach.

Zacznij korzystać z metod, z których korzystają nie tylko
sklepy lidl, leroy merlin, banki, dostawcy energii elektrycznej, dealerzy samochodowi czy sprzedawcy nieruchomości
ale też coraz więcej małych firm

 

Możesz powiedzieć, że firmy, które wymieniłem wyżej to bogaci gracze z olbrzymimi budżetami na marketing...

Zgadza się...

I te firmy wrzucają ten ogromny budżet głównie w reklamy telewizyjne. Ale dbają też o swoją przyszłość, dlatego równolegle budują też schematy sprzedaży oparte o lejki marketingowe.

A to już tak dużych budżetów nie wymaga (jak do tej pory)

Owszem - możesz zainwestować w lejek nawet kilka lub kilkadziesiąt tysięcy. Uzyskasz wtedy efekty szybciej. Ale w kursie chcę Ci pokazać jak taki lejek zaprojektować i wykonać samodzielnie krok po kroku, wydając zaledwie kilkadziesiąt złotych.

Kurs jest dla Ciebie, jeśli:

1

Jesteś właścicielem firmy
2

Planujesz założenie firmy
3

Chcesz osiągać stabilne dochody
4

Chcesz pozyskać pierwszych i kolejnych Klientów
5

Chcesz nauczyć się planować marketing a nie działać w ciemno
6

Chcesz poprawić efekty swoich reklam i obniżyć ich koszt
7

Chcesz docierać ze swoją ofertą do tych osób, na których Ci zależy
8

Chcesz pozyskiwać Klientów nie tylko lokalnie, ale też w całej Polsce
9

Masz już bazę potencjalnych Klientów i chcesz, aby w końcu coś od Ciebie kupili
10

Nie masz jeszcze potencjalnych Klientów i chcesz taką bazę stworzyć
11

Otrzymujesz zapytania od potencjalnych Klientów, ale niewielu decyduje się na zakupy u Ciebie
12

Chcesz sprawiać, by Klienci wręcz pragnęli kupować właśnie od Ciebie
13

Masz pasję, którą rozwijasz po pracy, ale chcesz by stało się to Twoją pracą
14

Masz stronę www lub sklep, które kosztowały Cię sporo pieniędzy a i tak nie przynoszą Klientów
 

I to wszystko niezależnie od tego czy Twoja firma jest mała czy duża. Działa w internecie, czy nie. Zatrudnia ludzi, czy pracujesz sam.

Opinie Klientów i Czytelników

 

 

"Utknąłem w firmie IT jako specjalista ds. marketingu, w międzyczasie rozwijałem swoją działalność związaną z filmami i fotografią. Zabierało to dużo czasu, doprowadziło do spadku motywacji, energii do życia i niechęć do pracy w ogóle.

Brakowało mi czasu dla dziewczyny, miałem problemy z deadline'ami, nie mogłem wykonać swojej pracy z należytym staraniem, przez co moje produkcje były średniej jakości.

W tym samym czasie znalazłem kilka blogów o podobnej tematyce. Do Pawła trafiłem ze względu na artykuł o RODO, a później zacząłem czytać resztę, która trochę otworzyła mi oczy i pokazała, że praca tylko dla siebie (swoja firma) nie jest taka trudna, że można zacząć w sumie od zera, jeśli ma się tylko chęć. I czas.

Moment uświadomienia sobie rzeczywistości przyszedł wtedy, kiedy rzuciłem swoją pracę, wyjechałem na miesięczną podróż i przeprowadziłem się do innego miasta :) Kilka dni przed tą decyzją zacząłem czytać o promocji, rozwoju firmy, obsłudze klientów i poczułem, że to czas na zmianę i wzięcie głębokiego oddechu. Zmiana o 180 stopni, która, mam nadzieję że w dłuższej perspektywie, wyszła mi na dobre. A mam dopiero 23 lata :)

Nie boję się już wyzwań i planuję kilka kolejnych biznesów, mam dokładnie zaplanowany rozwój swojej aktualnej działalności filmowej i fotograficznej. Wszystko idzie w dobrą stronę:) "

Daniel Mofina

"Targetowanie oraz zrozumienie czym jest konwersja. Od tych właśnie tematów zaczęła się moja „przygoda” z Twoim blogiem.

Zanim do tego doszło, wydawałam na reklamę duże pieniądze, a nie zarabiałam. A teraz coraz lepiej idzie mi obsługa reklam.

Dałeś mi same konkrety. Uwielbiam proste instrukcje, a nie lanie wody, by tylko tekst był dłuższy.

Nie wiem, jak to się stało, że trafiłam na Ciebie na Facebooku! Chwilę wyświetlały mi się Twoje posty, a moją uwagę przykuł projekt codziennej publikacji jednego tekstu!

Robisz super rzeczy! "

Monika Konefał
Jak napisać CV

"Na twoim blogu chłonę wszystkie kwestie związane z rozpoczęciem i prowadzeniem firmy, tworzeniem strony internetowej, strategii marketingowych, reklam w celu zdobycia za jakiś czas pierwszych klientów. Artykuły są baaaardzo ciekawe! Zrezygnowałam z etatu i obecnie pracuję nad swoją platformą weselno-ślubną. Na samym początku jak projektowałam stronę bardzo pomógł mi artykuł pt. "Kończysz szkołę i co dalej, czyli co chciałbym wiedzieć przed założeniem firmy, mając 20 lat" . Czasami też człowiek potrzebuje się upewnić, że ktoś myśli podobnie i moje obawy nt. niedokończenia strony w 100% rozwiał artykuł pt. "Jak dobrze wykonać stronę internetową, która sprzedaje?" Tak więc jestem na etapie wypuszczenia swojego projektu w eter mimo że jeszcze dużo pracy przede mną.

Najbardziej frustruje mnie fakt, że nie mam wystarczającej wiedzy na temat reklamy i marketingu, stąd posiłkuje się artykułami w internecie. Wiele informacji tam zawartych jest cennych, ale czasami poddaję się bo jest tego wszystkiego po prostu za dużo. Media społecznościowe, manager reklam FB, Google Analytics, Tpay, Sumo. A internet oferuje jeszcze mnóstwo innych narzędzi. Jeśli chodzi o konkretny problem jakim w moim przypadku było wypuszczenie swojej strony do oceny użytkownikom (w obawie że strona jest jeszcze nie gotowa, że brakuje tam jeszcze kilku funkcjonalności, że nie jest intuicyjna) to z dnia na dzień podczas analizowania pt. "a może tak by to zrobić, a może inaczej" czułam presję, a ostatecznie uświadomiłam sobie, że czas ją dać użytkownikom, którzy sami powiedzą mi czego od niej oczekują. "

Mika
Wymarzone Wesele

"Problemem było dla mnie RODO. Szukałam informacji odnośnie tego co to jest i co w związku z tym mam zrobić. Trafiałam oczywiście na masę informacji ale większość była napisana takim językiem, że choć mam wykształcenie wyższe to nawet mi było ciężko zrozumieć. I tak trafiłam na Twoją stronę i artykuł, który był jasny, prosty, przejrzysty, na temat i wyjaśnił mi wszystkie moje wątpliwości.

Z ciekawości zajrzałam na inne artykuły i zaciekawiło mnie wiele tytułów dotyczących marketingu i sposobów na pozyskanie klientów. To też moja bolączka, bo mam nietypową firmę - mogę się pochwalić, że jedyną taką legalnie zarejestrowaną (i opłacającą ZUS ;-)) w Polsce. To dobrze i niedobrze. Ktoś by powiedział, że brak konkurencji to wymarzona sytuacja na rynku... Jakże ciężko jest się wypromować i wywalczyć klienta, gdy jest się kompletnie nieznanym i nieporównywalnym. Wiele moich potencjalnych klientów nawet nie wie, że mogli by być zainteresowani moim towarem bo nawet nie ma świadomości, że takowy jest. Przekonać do siebie klienta, który szuka tego co masz - bajka. Przekonaj do siebie klienta, który cię wcale nie szuka - to jest sztuka! Więc moja firma w całym swoim jestestwie to na prawdę żmudna i nieustanna praca - praca którą kocham.

Czułam się zażenowana tym, że w ogromie informacji jakie daje internet nie mogę znaleźć czegoś co sprosta moim oczekiwaniom, czegoś co było by dostosowane do moich potrzeb, a nie suchą informacją dla wszystkich i dla nikogo.

Bardzo wyraźnie daje się odczuć Twoje osobiste zaangażowanie w chęć przekazania nie tylko porządnych informacji ale również takiej serdecznej motywacji w wielu wymiarach. Motywacji ku temu by rozwiązać problem, by działać, by mieć chęć i siłę sprostać kolejnym i kolejnym. Taki power do tego, że warto. Osobiście uważam, że to, co robisz jest przede wszystkim dla tych co chcą kochać to co robią, a nie tylko robią bo muszą. Ponadto informacje są przekazywane w sposób jasny, bezpośredni, prosty i przy okazji wesoły :)

Już po przeczytaniu pierwszego artykułu dodałam bloga do "ulubionych" i chociaż nie wszystkie artykuły były przydatne akurat dla mnie w danej chwili, z każdego byłam w stanie wyciągnąć źdźbło pozytywnej energii dla siebie. Chętnie je gdzieś tam chomikuje z myślą, że jeszcze do nich wrócę w wolnej chwili lub głowiąc się kiedyś nad nowym pomysłem tudzież problemem pewnie znajdę u Ciebie wsparcie lub odpowiedź. Takie... Kompendium wiedzy pozytywnego pracusia ;-D

Mój problem dotyczący pozyskiwania nowych Klientów nie do końca został rozwiązany, niestety nie udało mi się jeszcze zwiększyć sprzedaży, ale na pewno mam jakieś nowe pomysły. Wciąż staram się generować czas by wdrażać coś nowego. Ale na pewno czuję się szczęśliwa mogąc się rozwijać w tworzeniu mojej małej firmy.

Chcę Ci jeszcze podziękować. Za Twoją pracę, za pozytywnego kopa, za dużo ciekawych informacji, za Twój czas który poświęcasz by nakręcać do działania takich jak ja. Bardzo lubię czytać Twoje artykuły. Nie mieszkam w Polsce już od kilku lat. Przyjeżdżam czasem i przede wszystkim widzę dużo smutnych ludzi. Polska się zdecydowanie rozwinęła przez te parę ostatnich lat. Ale widzę jak ciężko jest tu rozwinąć skrzydła, szczególnie tym co chcą wierzyć w swoje marzenia, mają chęci, dwie ręce i... tyle. To bardzo przykre, że często to niestety nie wystarcza. Ty dajesz siłę tym wszystkim małym żuczkom ze swoimi małymi firmami i wielkimi problemami do tego by pchać do przodu tą swoją kulkę. Czytając Twoje artykuły człowiek chce wierzyć, że warto, że można, że uda się. To tak niewiele, a dla wielu tak bardzo wiele. Dzięki! ;-) "

Kamila Kasprzyk
Meble Gratka

 

 

Nie zwlekaj i wprowadź swoją firmę na dobre tory!

 

Kurs „Lejek marketigowy krok po kroku” powstał po to, aby uniknąć i oddalić od siebie wszystko to, o czym wspominałem powyżej w swojej histori. Prowadzenie firmy ma być przyjemnością a nie ciągłą udręką co dalej. Firma ma być dla Ciebie, a nie Ty dla niej!

OFERTA
pakiet STANDARD

W pakiecie:
dostęp do kursu online,
dostęp do tajnej grupy na Facebooku
 
 


297 zł

KUPUJĘ
pakiet PREMIUM

W pakiecie:
dostęp do kursu online,
dostęp do tajnej grupy na Facebooku,
30 dni nieograniczonych konsultacji email
 


397 zł

KUPUJĘ
pakiet VIP

W pakiecie:
dostęp do kursu online,
dostęp do tajnej grupy na Facebooku,
30 dni nieograniczonych konsultacji email,
godzinna konsultacja telefoniczna lub skype


597 zł

KUPUJĘ

Dostęp do kursu otrzymujesz od razu po dokonaniu płatności za jego zakup.
Dostęp otrzymujesz na zawsze i możesz z niego korzystać w dowolnym momencie i miejscu.

 

 

Jak wygląda kurs?

 

1. Powitanie i 30 logicznie ułożonych lekcji.

2. Materiały wideo - każda lekcja to krótki materiał instruktażowy, w którym pokazuję jak wykonać dany element lejka. Każde wideo trwa od kilku do kilkunastu minut.

3. Pliki pdf i tekstowe - niektóre lekcje zawierają dodatkowe materiały tekstowe, które są uzupełnieniem do lekcji wideo.

4. Przydatne narzędzia - w niektórych lekcjach pokazuje przydatne narzędzia i korzystam głównie z ich darmowych wersji.

5. Przydatne artykuły - niektóre lekcje uzupełnione są odnośnikami do artykułów na blogu. Nie widziałem bowiem sensu powtarzania w kursie tego samego co masz za darmo na blogu.

6. Dostęp online - do kursu masz dostęp przez internet. Po zakupie otrzymasz ode mnie login i hasło. Możesz uczyć się kiedy chcesz i gdzie chcesz.

7. Dostęp na zawsze - nie zabiorę Ci kursu po roku. Masz do niego dostęp na zawsze. Powiem więcej, kurs będzie uzupełniany i za dodatki nie musisz płacić.

 

 

O czym jest kurs?

 

1. Pokażę Ci jak wygląda struktura lejka i jak ją zaplanować w Twojej firmie.

2. Pokażę Ci jak krok po kroku samodzielnie stworzyć taki lejek od strony technicznej.

3. Pokażę Ci jak mierzyć i poprawiać rezultaty, jakie on osiąga.

4. Pokażę Ci jak sprawdzać skąd biorą się Klienci w Twoim lejku i jak zwiększyć ich liczbę z tego źródła.

5. Pokażę Ci jak przypominać się potencjalnym i stałym Klientom bez wydawania pieniędzy na reklamę (lub z wydawaniem - jeśli chcesz :).

6. Pokażę Ci jak sprawić, aby lejek był zgodny z RODO.

7. Pokażę Ci jak sprawić, by Klient szybciej podejmował decyzję o zakupie.

8. Pokażę Ci jak odzyskiwać utraconych Klientów i utraconych potencjalnych Klientów.

9. Pokażę Ci jak podglądać co robią Klienci w Twoim lejku, jak wyciągać z tego wnioski, a następnie wprowadzać odpowiednie zmiany.

10. Pokażę Ci jak analizować i poprawiać lejek do skutku.

11. Pokażę Ci jak wyglądają reklamy lejka na Facebooku i jak sprawić, by w końcu zaczęły działać.

12. Pokażę Ci jak dbać o Klienta, by czuł że cały czas przy nim jesteś.

13. Pokażę Ci kilka przykładowych, ciekawych i skutecznych lejków dużych i małych firm.

Opinie moich Klientów i Czytelników

 

 

"Na Pawła trafiłam, kiedy chciałam ogarnąć reklamę na FB a zupełnie nie wiedziałam jak się do tego zabrać.

Czytałam dużo różnych artykułów i słuchałam różnych ludzi ale nie miałam pojęcia co oni do mnie mówią, to był mało zrozumiały język. Paweł za to przekazuje wszystko w sposób łatwy do zrozumienia.

A wszystko zaczęło się stawać coraz bardziej jasne od kiedy przerobiłam temat o tworzeniu reklam i wybieraniu grup docelowych. "

Kasia Kapka
MYDALMO

"Po przeczytaniu kilkunastu Twoich artykułów utwierdzam się w przekonaniu (do którego od trzech lat staram się przekonywać mojego wspólnika) - w firmie żadne działania nie mogą być dziełem przypadku. Tak czy inaczej, uważam że to co robisz to kawał dobrej roboty! Przede wszystkim ani treści, ani forma ich przedstawienia ani też sama sprzedaż nie są nachalne"

Marcin

"Właściwie to nie ja trafiłam na Ciebie, ale to Twój blog sam trafił do mnie. A miałam problem z organizacją i robieniem wszystkiego na raz.

Frustruje mnie że każdy robi lepiej i profesjonalniej niż ja. Do tego dochodzi problem z ciągłością.

Na pewno pomogła mi bardzo Twoja łatwość przekazu i wtedy opublikowałeś tekst pt. Jak reklamować swoją firmę nie mając czasu i pieniędzy”. W punkt!

Metodą małych, malutkich kroczków powoli zmieniam działania organizacyjne, i wierzę w nie nagłe, ale przyszłe korzyści. Czyli staram się wyprzedzić oczekiwania klientów z co najmniej 4 miesięcznym czasem.

Fajnie że Ci się chce :)"

Dorota Śliwińska
AL-DA

"Sam fakt podpatrywania jak Paweł prowadzi swoje działania marketingowe na mnie (i innych swoich czytelnikach), zainspirował mnie do dokonania wielu pozytywnych zmian. Jego filmy instruktażowe są niezwykle pomocne, podobnie zresztą jak artykuły na blogu."

Michał Włodarczyk

"Jest konkretnie..."

E.

"Chęć rozwoju firmy, zdobycie większej liczby klientów, przełożenie polubień i komentarzy na sprzedaż. To były moje główne problemy, zanim trafiłem na blog Pawła.

Czułam się wtedy jakbym błądziła we mgle.

Podoba mi się u Pawła to, że podaje konkretne przykłady zastosowań, nie mówi ogólnikowo jak większość osób. Istotne jest też to, że przekazuje wszystko w sposób zrozumiały nawet dla osoby, która nie ma wykształcenia marketingowego.

Czytam powoli bloga i zapisuję sobie co mam wdrożyć tak, aby rozwiązać moje problemy, jeszcze długa droga przede mną, ale ważne jest to, że kierunek i cel już jest widoczny."

Sylwia Świercz
Perła Art

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

 

Na pewno masz pytania. Spróbujmy na nie odpowiedzieć ...

Nie mam czasu na marketing. Jak znajdę czas na kurs?
Cały kurs podzielony jest na drobne kroczki, składające się w lekcje. Tak, aby łatwo było je przyswoić oraz wdrożyć. Każdy z materiałów video trwa od kilku do kilkunastu minut. Możesz je oglądać w dowolnym momencie i na dowolnym urządzeniu - na komputerze lub na telefonie.

Czy kurs skierowany jest do osób, które mają już firmę, czy do tych, którzy chcą ją dopiero otworzyć?
Kurs jest skierowany zarówno do jednych i drugich. W szczególności do osób, które nie korzystały jeszcze z lejków marketingowych ale także do tych, które korzystają z jego fragmentów.

Czy muszę mieć już stronę www aby posiadać lejek?
Możesz, ale nie musisz. W kursie pokażę dokładnie jak sobie poradzić w momencie kiedy nie masz jeszcze własnej strony www.

Jaka będzie cena kursu i czy mogę sobie na niego pozwolić?
Docelowa cena kursu w pakiecie standard będzie wynosić 297 zł. Jeśli nie masz tyle pieniędzy to nie zapożyczaj się i nie kupuj.

Czy zawartość kursu znajdę także na blogu za darmo?
Około 15% tego co jest w kursie znajdziesz na blogu. Reszta to nowe treści. Ale jeśli dobrze poszukasz, to całą wiedzę znajdziesz w innych zakamarkach internetu. Ja też tak robiłem. Z tymże zanim tak się stało to minęły ponad 2 lata. Bo nigdzie nie znajdziesz wszystkiego w całości. W polskim internecie praktycznie nie ma wiedzy na ten temat lub jest ona okrojona. A to co dostępne jest w języku angielskim i tak trzeba dopasować do polskich realiów.

Czy gwarantujesz, że po przerobieniu kursu będę osiągał takie wyniki, o których tu mówisz?
Nie mogę Ci dać takiej gwarancji. To zależy tylko od Ciebie i energii jaką włożysz w realizację kursu. Samo kupno kursu nic nie pomoże. Kurs podpowiada, jak i co zrobić, ale nie zrobi niczego za Ciebie.

Który pakiet mam wybrać?
Zwartość merytoryczna kursu w każdym z pakietów jest taka sama. W pakiecie premium masz możliwość dodatkowych konsultacji induwidualnych poprzez email. W pakiecie VIP masz też prawo do odbycia konsultacji telefonicznej.

Na jak długo otrzymam dostęp do kursu?
Na zawsze. Po jego zakupieniu możesz wracać do lekcji w każdym momencie. Jutro, za tydzień, a nawet za rok.

Czy od razu otrzymam dostęp do całego kursu?
Tak, materiały otrzymujesz od razu w całości i samodzielnie decydujesz o tym kiedy realizujesz jego poszczególne lekcje.

Czy otrzymam fakturę VAT?
Tak otrzymasz fakturę za każdą dokonaną płatność. Wystarczy podać dane do faktury podczas zakupu.

Kiedy odbędzie się ten kurs?
Dostęp do kursu otrzymasz od razu po zaksięgowaniu wpłaty i jest on dostępny w całości przez internet. Możesz go realizować w dowolnym czasie i miejscu, korzystając z komputera lub telefonu.

Jak otrzymać dostęp do kursu?
Wystarczy dokonać zamówienia wybranego pakietu. Następnie opłacasz zamówienie i otrzymasz ode mnie maila potwierdzającego, w którym poznasz wszystkie szczegóły.

W jaki sposób odbywają się konsultacje w pakiecie VIP?
Konsultacje odbywać mogą się przez Skype lub telefon. Możemy ją przeprowadzić zanim przystąpisz do realizacji kursu ale też w trakcie jak i na zakończenie. Wybór należy do Ciebie. Na realizację konsultacji masz 30 dni od daty zakupu. W trakcie konsultacji możemy porozmawiać o Twoim lejku ale też o innych pobocznych sprawach Twojej działalności. Uzupełnieniem konsultacji telefonicznej są konsultacje mailowe, w których możemy dogrywać szczegóły.

Jeśli jest cokolwiek, co do czego nie masz pewności lub czegoś dokładnie nie wyjaśniłem albo masz obawy lub pytania, napisz na pawel@malawiejskafirma.pl, a chętnie Ci odpowiem.

Kilka słów o mnie...

 

Cześć, nazywam się Paweł Kępa i na co dzień prowadzę m.in. bloga „Mała Wiejska Firma”, którego pewnie już znasz.

Od 12 lat zajmuję się marketingiem - w różnej postaci. Zbierałem doświadczenie w kilku mniejszych i większych agencjach reklamowych, marketingowych, internetowych. Od 2011 roku prowadzę własną firmę. Z roku na rok rozwija się nie tylko moja firma, ale rozwijają się też firmy, którym pomagam, z którymi współpracuję.

Poza tym prowadzę kilkanaście własnych witryn internetowych i sklepów, na których sprawdzam to wszystko, o czym później opowiadam na blogu. A teraz także w specjalnej wersji - w formie kursu internetowego.
OFERTA
pakiet STANDARD

W pakiecie:
dostęp do kursu online,
dostęp do tajnej grupy na Facebooku
 
 


297 zł

KUPUJĘ
pakiet PREMIUM

W pakiecie:
dostęp do kursu online,
dostęp do tajnej grupy na Facebooku,
30 dni nieograniczonych konsultacji email
 


397 zł

KUPUJĘ
pakiet VIP

W pakiecie:
dostęp do kursu online,
dostęp do tajnej grupy na Facebooku,
30 dni nieograniczonych konsultacji email,
godzinna konsultacja telefoniczna lub skype


597 zł

KUPUJĘ