43 pytania o remarketing

43 pytania o remarketing

Dodano 06 listopada 2018

Ten artykuł będzie dość nietypowy. Zebrałem w nim najczęściej pojawiające się pytania o remarketing. Jeśli jeszcze się zastanawiasz nad jego stosowaniem lub odkładasz jego wdrożenie w czasie to myślę, że tym razem już się przekonasz :)

1. Dlaczego warto postawić na remarketing?

Remarketing to taki typ marketingu, na który warto postawić w pierwszej kolejności (lub jako jedno z pierwszych rozwiązań). Na przykład jeśli dopiero wchodzisz w temat reklamowania się na Facebooku to warto zacząć właśnie od reklam w remarketingu.

2. Dlaczego remarketing jest ważny?

Remarketing pozwala Ci na przypomnienie się osobom, które już znają Twoją firmę i być może interesują się (nawet bardzo) Twoją ofertą.

Dzięki remarketingowi możesz pozostać w kontakcie z tymi osobami. Prawda jest taka, że naturalnie 98%, które odwiedzają Twoją stronę www, nic od Ciebie nie kupią. Bez remarketingu nie można byłoby do tych osób wrócić ponownie. Remarketing daje możliwość kontaktu i przypomnienia się przynajmniej części z tych 98% a później zmienić je w Klientów.

3. Dlaczego remarketing działa?

Remarketing można sobie podzielić na dwa słówka: „re” i „marketing”. I te dwa słówka dużo łatwiej sobie wytłumaczyć. Jest to marketing robiony ponownie w stosunku do zainteresowanych osób, potencjalnych Klientów, którzy już kiedyś z Twoim marketingiem się zetknęli.

Zamiast docierać do zupełnie nowych Klientów, którzy nic jeszcze o Tobie nie wiedzą, remarketing pozwala na przypomnienie się tym, którzy mieli już styczność z Twoją firmą.

I takie osoby mogły mieć styczność na różnych etapach. Chodzi o to, że zanim Klient coś kupi, musi przebyć pewną drogę. Na każdym z tych etapów możesz się pojawić ze swoim remarketingiem, zachęcając go do wykonania kolejnego kroku: np. do zapoznania się z porównaniem Twojego produktu z produktami konkurencji, następnie przypominając swoją ofertę i w ostatnim etapie wprost zachęcić do zakupu.

4. Kiedy korzystać z remarketingu?

Przede wszystkim w momentach, kiedy proces zakupowy jest długi i wymaga zastanowienia. Kiedy Klient widział Twoją ofertę ale potrzebuje czasu na zastanowienie, na porównanie ofert itd., możesz mu się przypominać, stosując remarketing.

5. Kiedy rozpocząć działania remarketingowe?

Jak najwcześniej. Jak już wspomniałem, powinna to być jedna z pierwszych form marketingu, jaki stosujesz. Remarketing warto stosować już od pierwszego dnia działania Twojej firmy / projektu / sprzedaży.

6. Jak zmierzyć efekty remarketingu?

Efekty zobaczysz czarno na białym. Przede wszystkim na pewno we własnej kieszeni odczujesz jego pozytywny (lub negatywny) wpływ w stosunku do zainwestowanych pieniędzy.

Wszystkie statystyki możesz też zobaczyć w platformie, której używasz do remarketingu. Na przykład jeśli robisz to na Facebooku, w tabeli zobaczysz, ile pieniędzy zostało wydane, ile osób zobaczyło a ile kliknęło w reklamę. Zobaczysz też ile osób dokonało zakupu (w przypadku sklepu internetowego). Zobaczysz też od razu, jaki był koszt pozyskania jednego Klienta.

Niestety w przypadku reklam w gazecie czy ulotek, nie masz wglądu do tak precyzyjnych danych.

7. Jakie efekty można uzyskać z reklam w remarketingu?

Reklamy skierowane do osób, które już Cię znają i kojarzą Twoje produkty, siłą rzeczy charakteryzują się najlepszymi efektami. Trzeba się po prostu przypomnieć tym zainteresowanym osobom.

Jedna z ostatnich reklam w remarketingu, nad którą pracowałem przyniosła 60% efektów. To znaczy, że 60% osób, które kliknęły w reklamę dokonało zakupu. Wystarczyło się tylko przypomnieć. Takie wyniki w remarketingu nie są niczym nadzwyczajnym. Owszem, firmy osiągają również niższe ale też wyższe rezultaty.

8. Na jakich platformach można korzystać z remarketingu?

Z remarketingu znane są zwłaszcza dwie platformy. Jest to Facebook oraz AdWords, oferowany przez Google. Dzięki Facebookowi reklamy możesz emitować również na Instagramie.

Reklamy w AdWords możesz wyświetlać na YouTube ale też na tysiącach (jeśli nie milionach) stron, które należą do sieci reklamowej Google. Do tego programu może przystąpić każda witryna. Dlatego dzięki temu Twoja reklama może pokazać się dokładnie tam gdzie są Twoi potencjalni Klienci – na małym blogu lub na dużym portalu typu Wirtualna Polska.

9. Jakie firmy korzystają z remarketingu?

Z remarketingu korzystają zarówno firmy małe, jak i duże. Szczerze mówiąc, to nie widzę jakiejś znacznej przewagi dużych firm w tym aspekcie. Prawdę mówiąc, widzę więcej reklam małych firm, jeśli chodzi o remarketing.

10. Kto stosuje remarketing na mnie?

Na pewno nie raz widzisz reklamy na Facebooku lub podczas czytania newsów na różnych portalach informacyjnych. Głównie są to reklamy oparte o remarketing.

Kiedy przeglądasz np. sklep z karmą dla kotów, to przez kilka kolejnych dni reklamy tego sklepu, zachęcające Cię do zakupu, będą za Tobą krążyć po tych wszystkich portalach i platformach, które odwiedzasz.

11. Co to jest remarketing dynamiczny?

Rermarketing dynamiczny świetnie sprawdza się w przypadku sklepów internetowych. Taka reklama umożliwia wyświetlanie potencjalnemu Klientowi w reklamie, dokładnie tych przedmiotów, które oglądał w sklepie.

Na przykład, kiedy korzystasz z Allegro i przeglądasz tam różne przedmioty, to w reklamach remarketingowych, wyświetlą Ci się właśnie te oglądane przedmioty.

12. Do kogo dociera reklama w remarketingu?

Reklamy w remarketingu zawsze wyświetlane są precyzyjnie dobranym osobom. Nie jest tak jak w telewizji lub gazetach, gdzie reklama jogurtu pokazywana jest wszystkim oglądającym. Reklamę w remarketingu możesz skierować tylko do tych osób, które już wcześniej były na Twojej stronie www, widziały Twoją ofertę, ale jeszcze nie dokonały zakupu.

13. Jaką rolę w sprzedaży i marketingu pełni remarketing?

Remarketing może oznaczać nawet Twoje być albo nie być. To znaczy, że jeśli bez remarketingu Twoja firma wychodzi na zero (lub w jego okolicach) to remarketing może okazać się takim narzędziem, które pozwoli do nawet znacznego wyjścia na plus. W kolejnych pytaniach odpowiadam m.in. jakich dokładnie efektów możesz się spodziewać.

14. Jak działa pixel Facebooka?

Pixel Facebooka to specjalny kod, który udostępnia Facebook i który możesz wstawić na swoją stronę www. Ten kod zbiera informacje o osobach, które odwiedzają Twoją stronę www oraz informacje o tym, jaką ofertą lub produktami były zainteresowane. Kod zbiera dosłownie informacje o każdym ruchu takiej osoby na Twojej stronie.

Dzięki tym danym możesz skierować później dokładnie dopasowaną reklamę do każdej takiej osoby.

15. Jak rozpocząć remarketing?

Remarketing najlepiej rozpocząć od zainstalowania kodu śledzącego na Twojej stronie www lub w sklepie internetowym. Taki kod (np. pixel Facebooka) śledzi wszystkie ruchy wszystkich osób na Twojej witrynie. To jest punkt wyjścia do dalszych działań, które możesz wykonać w późniejszym terminie.

16. Jak działa remarketing?

Dzięki temu, że na swojej stronie lub w sklepie posiadasz zainstalowany kod śledzący (np. pixel Facebooka), to zbiera on informacje o potencjalnych Klientach.

Dzięki temu kodowi możesz wszystkie te osoby podzielić na grupy. W następnym kroku do każdej z tych grup skierujesz zupełnie inne reklamy.

Na przykład jeśli ktoś czyta na Twoim firmowym blogu artykuł o pomysłach na prezent bożonarodzeniowy to w następnym kroku, w remarketingu możesz wyświetlić tej osobie reklamę opisanych tam produktów, prowadzącą do Twojego sklepu.

Jeśli ktoś nie zdecyduje się na zakup, to w następnym kroku możesz do takiej osoby wyemitować kolejną reklamę, zachęcającą ją do dokończenia zakupów.

Dzięki remarketingowi, wiesz na jakim etapie zakupów znajduje się każda pojedyncza osoba korzystająca z Twojej strony www i wyświetlić jej odpowiednią reklamę.

17. Jak robić remarketing na Facebooku?

Po instalacji kodu pixela Facebooka oraz zebraniu przez niego danych o potencjalnych Klientach, możesz rozpocząć wyświetlanie reklam. Na początek tworzysz grupy odbiorców Twoich reklam w zależności od tego co każda z tych osób przeglądała na Twojej stronie www.

W kolejnym kroku do tak utworzonych grup kierujesz konkretne reklamy. Cały proces tworzenia reklam w remarketingu na Facebooku opisałem w TYM artykule.

18. Jak remarketing działa na urządzeniach mobilnych?

Kiedy ktoś korzysta z Facebooka to może to robić zarówno na urządzeniach mobilnych (telefonie) jak i na komputerze. Facebook rozpoznaje w tym momencie jedną i tą samą osobę. Dlatego Twoja reklama może się tej osobie pokazać zarówno na telefonie jak i komputerze.

Ponadto, okazuje się że niezbyt chętnie dokonujemy zakupów za pomocą telefonu. Po prostu uciążliwe jest chociażby wypełnianie formularza z adresem dostawy na telefonie. Klienci wolą to robić na komputerze bo jest wygodniej.

Jest jedno ale. Bo Klienci wolą przeglądać i porównywać oferty na telefonie. Wtedy kiedy mają wolną chwilę. I mamy pewien zgrzyt, bo skoro Klient przegląda ofertę na telefonie to nie od razu dokona zakupu. A później zapomina wejść na ofertę w komputerze i kupić.

Ale właśnie w tym pomaga remarketing. Umożliwia przypomnienie się osobom, które przeglądały ofertę na telefonie i pozwala na wyświetlenie reklam tylko na komputerze.

19. Ile kosztuje reklama w remarketingu?

Ty samodzielnie decydujesz o budżecie reklamowym. Jeśli chodzi o remarketing to budżet dzienny możesz wyznaczyć nawet na poziomie kilku złotych. Wszystko dzięki temu, że Twoje reklamy są bardziej skuteczne bo docierają do ściśle określonych osób, zainteresowanych już Twoją ofertą.

20. Gdzie umieścić pixel Facebooka?

Pixel Facebooka umieścić należy na swojej stronie internetowym lub sklepie. Najlepiej postąpić zgodnie z instrukcją Facebooka i dostępnym wtyczkom, które ten proces ułatwiają. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na ten temat tu TUTAJ wyjaśniłem proces instalacji pixela krok po kroku.

21. Gdzie mogę robić remarketing?

Remarketing a właściwie reklamy w tym modelu możesz stworzyć np. za pomocą dwóch głównych platform, które oferują taką usługę. Pierwsza z nich to Facebook, druga to Google AdWords. Każda z nich posiada swoje wewnętrzne narzędzie do kreowania takich reklam. Na Facebooku jest to np. menedżer reklam, który umożliwia obsługę reklam na Facebooku ale także ich tworzenia na Instagramie.

22. Czy ja też mogę robić remarketing?

Tak. Remarketing może robić każda osoba i każda firma. Przede wszystkim warto mieć już działającą stronę www lub sklep internetowy, do których kierowane będą osoby klikające w reklamy. Następnie należy posiadać konto na platformach, które to umożliwiają, jak np. Facebook lub Google AdWords.

23. Jak sprawić, żeby remarketing był zgodny z RODO?

Za każdym razem należy poinformować osoby, które udostępniają Ci Twój adres email lub odwiedzają Twoją stronę www o Twoich działaniach.

Po to właśnie na stronie www umieszcza się pasek z informacją o cookies. W polityce prywatności poinformuj, że adresy email, które podają użytkownicy użyte będą do remarketingu. Podobnie, dane zebrane przez cookies (pixel Facebooka), również będą używane do remarketingu.

Poinformuj też, jak długo przechowujesz te dane. Na przykład przez 6 miesięcy, rok, 5 lat, w nieskończoność.

24. Jaki wpływ na remarketing ma SEO?

SEO w połączeniu z remarketingiem może być fundamentem całej strategii Twojej firmy.

Po pierwsze, dzięki SEO i temu, że Twoja strona www lub sklep internetowy jest wysoko w Google na różne hasła wyszukiwania, potencjalni Klienci trafiają do Ciebie i w ogóle dowiadują się, że Twoja firma istnieje. Dowiadują się też, co masz dokładnie w ofercie.

Remarketing pozwala na przypomnienie się tym osobom po pewnym czasie.

25. Z jakimi innymi metodami reklamy mogę połączyć remarketing?

Przede wszystkim z SEO, które będzie dostarczało Ci świeżych potencjalnych Klientów, do których później skierujesz reklamę przypominającą w remarketingu.

W następnej kolejności połącz remarketing z innymi metodami, tak aby zwielokrotnić efekty oraz uniezależnić się od konkretnych metod. Każdy z Twoich Klientów jest inny, ma inne zainteresowania i zachowania.

Remarketingu warto używać zwłaszcza w przypadku korzystania z tzw. lejka sprzedażowego. Połączenie jednego z drugim może dać niesamowite efekty przez długi czas. Tak naprawdę jedno jest uzupełnieniem drugiego.

26. Czy lepiej stosować remarketing czy email marketing?

Jedno nie wyklucza drugiego. Możesz stosować obydwa rozwiązania i zwielokrotnić dzięki temu efekty.

Powodów takiego podejścia jest przynajmniej kilka. Po pierwsze, im więcej źródeł Klientów tym bardziej stabilna jest firma. Bo kiedy upadnie jedno źródło, nie martwisz się tak bardzo, jak gdyby upadło jedyne źródło.

Po drugie, nie wszystkie osoby korzystają z Facebooka, możesz do nich trafiać właśnie przez email marketing.

Po trzecie, nie wszystkie osoby zechcą zapisać się do newslettera i nie wyrażą zgody na wysyłkę maili. Do tych osób możesz dotrzeć np. przez remarketing.

27. Jakie są zalety remarketingu?

Możesz się przypomnieć osobom, które już wcześniej były na Twojej stronie www. Być może taka osoba musiała wyjść szybko z Twojej strony z jakiekolwiek przyczyny. Natomiast nadal jest zainteresowana zakupem.

Możesz też personalizować swoje reklamy. Każda z osób może zobaczyć reklamę specyficznego produktu z Twojej oferty, którym jest właśnie zainteresowana. Ale za to nie zobaczy produktów, które kompletnie jej nie obchodzą.

Dane zebrane przez narzędzia takie jak pixel Facebooka, pozwolą Ci jeszcze bardziej zrozumieć Twoich Klientów i ich potrzeby.

Osoby, do których emitujesz reklamy w remarketingu dużo chętniej w nie klikają. Dzięki temu powodzenie tych reklam jest dużo większe.

28. Jakie są wady remarketingu?

Jak każda reklama, tak i ta w remarketingu może powodować złość u niektórych osób.

Zbyt nachalne i częste wyświetlanie reklamy może spowodować skutek odwrotny do zamierzonego. Na szczęście łatwo możesz sterować np. tym ile razy i jak długo dana reklama wyświetlana jest potencjalnym Klientom.

W remarketingu możesz pokazywać reklamy produktów, które już ktoś kupił u Ciebie. Jeśli prowadzisz sklep internetowy, możesz łatwo wykluczyć osoby, które już dokonały zakupu od tych, które jeszcze tego nie zrobiły.

Pokazywanie cały czas tej samej reklamy będzie nużące. Po kilku dniach zmień reklamę, którą wyświetlasz.

29. Czym różni się remarketing na Facebooku od reklamy kierowanej np. wg zainteresowań?

Kiedy kierujesz reklamę do osób o konkretnych zainteresowaniach, w konkretnym wieku, konkretnej płci lub zamieszkujących konkretne miasto to już zawężasz tą grupę osób pod swoje wymagania, które wydają Ci się właściwe. Bo kiedy sprzedajesz np. elektronarzędzia to w pierwszej kolejności skierujesz swoją reklamę zapewne do mężczyzn w wieku 35-50 lat.

Ale przecież wszyscy mężczyźni w tym wieku nie potrzebują elektronarzędzie do majsterkowania. Będzie to zaledwie kilka procent z tych osób.

W przypadku remarketingu kierujesz swoją reklamę tylko do osób zainteresowanych Twoją ofertą. Może się też okazać, że będą to też 20 – latkowie, jak i 60 – latkowie.

30. Jaki wpływ na sprzedaż ma remarketing?

Remarketing to przypomnienie się zainteresowanym osobom. Dlaczego należy się przypominać? Bo np. dana osoba odkłada decyzję o zakupie w czasie (z dowolnego powodu). Ale też dana osoba może porównywać także oferty innych firm.

Kiedy ktoś porównuje ten sam produkt w 5 różnych sklepach, masz siłą rzeczy 20% szans na sprzedaż. Większość firm nie stosuje remarketingu. Dzięki temu masz szansę zwiększyć prawdopodobieństwo sprzedaży do 40, 60, 80 a nawet 100%. Jedna mała, przypominająca reklama może spowodować, że sprzedajesz i zarabiasz 2, 3 albo 5 - krotnie więcej.

31. Czy jest możliwy remarketing bez zainstalowanego pixela Facebooka?

Tak. Możesz też stworzyć reklamę w modelu remarketingu, opierając ją o bazę kontaktów email, jakie posiadasz. Taką bazę możesz wgrać w menadżerze reklam Facebooka a na jej podstawie stworzona zostanie grupa, do której można później kierować reklamy.

32. W jakiej branży warto stosować remarketing?

Być może taka branża istnieje, ale osobiście nie znam takiej, w której nie warto zastosować remarketingu. Wszędzie tam, gdzie sprawdza się każda inna forma reklamy, tam z pewnością sprawdzi się też remarketing.

33. Czy remarketing jest tylko dla sklepów internetowych?

Nie. Z remarketingu może korzystać każda firma i wcale nie musisz prowadzić sklepu internetowego. Z remarketingu może korzystać firma usługowa, handlowa i każda inna.

34. Czy remarketing zadziała także w małej firmie?

Zwłaszcza małe firmy powinny z tej formy reklamy skorzystać. Dzięki niej nie muszą korzystać z reklamy w ciemno. Reklamą w ciemno jest np. reklama w telewizji czy prasie, gdzie pokazuje się ona każdemu widzowi / czytelnikowi i kosztuje setki tysięcy jeśli nie miliony złotych.

Remarketing to precyzyjne dobieranie odbiorców, które już są zainteresowane Twoją ofertą a dzięki temu reklamy kosztują niewiele.

Tak naprawdę, remarketing daje ogromną szansę w zwycięskim konkurowaniu, większymi firmami.

35. Czy remarketing jest etyczny?

Według mnie to jedna z najbardziej etycznych form reklamy. Klient już widział Twoją ofertę a Ty mu się tylko przypominasz. Nie jest więc to inwazyjna forma reklamy, tak jak dzwonienie czy wysyłanie niechcianych maili do przypadkowych osób.

W remarketingu Twoja reklama pojawia się potencjalnemu Klientowi w jego wolnym czasie, czyli np. kiedy przegląda social media albo czyta artykuły na portalach internetowych.

Pamiętaj jednak o tym, aby produkt lub usługi, które reklamujesz, również były etyczne.

36. Czy remarketing jest darmowy?

Żeby wyemitować reklamę w takich platformach jak Facebook, Instagram, YouTube czy AdWords, należy posiadać pewien budżet. Na szczęście, dzięki temu, że reklamy w remarketingu kierowane są do sprecyzowanych osób, jest to o wiele tańsze. Można zacząć już od kilku złotych dziennie.

37. Czy remarketing jest mi potrzebny?

Na 99% remarketing jest Ci potrzebny a nawet niezbędny. Zwłaszcza w momencie, kiedy widzisz, że Klienci interesują się Twoją ofertą, ale ostatecznie nie dokonują zakupu.

A powodów braku zakupu może być bardzo dużo. Weźmy najprostszy, najczęściej spotykany, jakim są pieniądze. Potencjalny Klient może nie mieć pieniędzy w tej chwili, ale za kilka dni otrzyma przelew z pensją. Jeśli wtedy mu się przypomnisz, to dokona tego zakupu.

38. Czy do stosowania remarketingu muszę mieć stronę na WordPressie?

Nie. Tak naprawdę, aby korzystać z remarketingu nie musisz mieć nawet własnej strony www. Aczkolwiek dziwnym byłoby emitowanie reklamy w internecie bez własnej strony www. W końcu, w reklamy się klika a po kliknięciu każda osoba powinna przenieść się na Twoją stronę lub do Twojego sklepu.

A wracając do pytania, Twoja strona nie musi być stworzona za pomocą WordPressa. Możesz ją oprzeć o każdy, dowolny system do zarządzania stroną internetową lub sklepem internetowym.

39. Czy do remarketingu potrzebuję adresów email?

Nie. Wszystkie dane o osobach, do których warto skierować remarketing są zbierane przez kod umieszczony na Twojej stronie (np. pixel Facebooka).

Ale możesz też skierować remarketing do osób, których adresy email posiadasz. Na przykład nie masz zainstalowanego kodu pixela Facebooka, ale masz bazę adresów email swoich dotychczasowych Klientów lub osób zapisanych na newsletter. Taką bazę możesz wgrać do Facebooka a on automatycznie na tej podstawie odnajdzie u siebie te osoby i stworzy grupę odbiorców, do których możesz wyemitować swoją reklamę.

40. Czy potrzebne są jakieś specjalne narzędzia lub programy do remarketingu?

Nie. W przypadku remarketingu na Facebooku wystarczy skorzystać z wbudowanego menadżera reklam (https://www.facebook.com/ads/manager). Dokładnie tak samo jest w przypadku innych platform, jak np. remarketingu na YouTube.

41. Kiedy remarketing może zawodzić?

Remarketing zawodzić może głównie z dwóch przyczyn.

Pierwsza przyczyna to Twoja oferta. Twój produkt lub usługa nie zachwyciła potencjalnych Klientów za pierwszą wizytą na Twojej stronie www. Nawet najlepszy remarketing może nie pomóc w sprzedaży.

Druga przyczyna to baza osób, do których jest kierowany Twój remarketing. I tutaj przyczyn niepowodzenia może być kilka. Zazwyczaj jest to zbyt stara baza. Na przykład kierujesz remarketing do osób, które widziały wcześniej ofertę odkurzaczy, które sprzedajesz ale emisję rozpoczynasz dopiero po 3 dniach od tej wizyty. W międzyczasie osoby te już dokonały zakupu gdzieś indziej.

42. Dlaczego remarketing nie działa?

Powodów mogą być setki. Zazwyczaj jest to sama reklama. Użyty obrazek, zdjęcie lub opis. Warto przetestować inne formy prezentacji, jak np. video albo karuzela.

Remarketing może też nie działać z powodu błędnego utworzenia grupy odbiorców takiej reklamy. Na przykład tworzysz grupę odbiorców na podstawie błędnego adresu URL (albo nieistniejącego) w Twojej stronie www. W efekcie Twoja reklama nie dociera do nikogo.

Możesz też stworzyć poprawną grupę odbiorców, ale skierować do niej błędną reklamę zupełnie innego produktu, którym ta grupa nie była zainteresowana.

43. Czy i w jaki sposób mogę stosować remarketing w sytuacjach takich jak promocja z okazji Black Friday albo świąt?

Remarketing jest wręcz idealnie stworzony do takich sytuacji. Może on zadziałać dwukierunkowo.

Po pierwsze w remarketingu odzywasz się do osób, które już wcześniej zostały Twoimi Klientami lub interesowały się Twoją ofertą. Teraz z okazji promocji przypominasz im się, prezentując aktualną ofertę.

W drugą stronę działa to w ten sposób, że Klientów których pozyskasz podczas akcji promocyjnej dopisujesz do swojej bazy gromadzonej przez pixel Facebooka. Dzięki temu możesz z niej korzystać później – w ciągu całego roku.

Podsumowanie

43 pytania za nami. Temat remarketingu jest jednak tak obszerny, że nie jest to nawet ułamek tego, co można dzięki niemu zrobić i osiągnąć.

A może Ty masz własne pytanie, na które mógłbym odpowiedzieć? Jeśli tak to zadaj je w komentarzu. Odpowiem na każde z nich, uzupełniając przy tym powyższą listę :)

Przeczytaj także:

 

Zdjęcie: Pixabay

 

Mam dla Ciebie coś jeszcze :)

Już teraz dołącz do nowego darmowego szkolenia i pobierz ebooka "Jak przestać uganiać się za Klientami i sprawić, by przychodzili do Ciebie sami".

 
Dostęp jest za darmo. Podaj tylko swój adres email:

Paweł Kępa

   

Copyright © Mała Wiejska Firma. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Strona używa plików cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki oraz akceptujesz Politykę Prywatności i politykę cookies.