Spis treści

Poniżej zamieszczam listę wszystkich artykułów, jakie ukazały się na blogu. Poczynając od najnowszego, kończąc na tym najstarszym. Ale nie zwracaj uwagi na kolejność. Zawsze staram się tak pisać, aby artykuł nie tracił swojej mocy i wiedzy, jaką w nim przekazuję. By był zawsze aktualny ;)

 

Najnowsze wpisy:

  1. Jednoosobowa działalność gospodarcza - jak założyć firmę w 2019
  2. Jak robić marketing mając 100, 200 lub 500 zł miesięcznie
  3. Wnioski wyciągnięte z 2 lat blogowania
  4. Zalety SEO – dlaczego jest takie ważne i każda firma go potrzebuje
  5. Jak robić marketing mając 1, 2 lub 5 godzin tygodniowo
  6. Sprzedaż rękodzieła w internecie
  7. Jak stworzyć reklamę, która nie wygląda jak reklama
  8. Jak przez internet zdobyć Klienta na usługi
  9. Dlaczego wciąż warto mieć własnego bloga?
  10. Pomysł na biznes internetowy, czyli 13 zawodów przyszłości
  11. Ktoś wysłał zapytanie z formularza kontaktowego i zapadł się pod ziemię
  12. Case study - Jak w 2019 sprzedają najlepsi
  13. Dlaczego Klienci kupują i jak robić tego więcej?
  14. Podsumowanie roku i plany na 2019
  15. Sklep na Facebooku – jak założyć i wykorzystać
  16. TvsM 004: Energia do działania, misja firmy, szukanie niszy - Rozmowa z Robertem Tytko
  17. Produkt cyfrowy – dlaczego warto go mieć w swojej firmie
  18. Dlaczego sklep internetowy nie sprzedaje
  19. Black Friday case study – ciekawe kampanie z 2018
  20. Jak robić content marketing bez bloga
  21. TvsM 003: Jak sprzedawać droższe produkty - Rozmowa z Anią Słowińską
  22. Jak sprawiłem, że 74 procent Czytelników otwiera moje newslettery
  23. 43 pytania o remarketing
  24. Jak pozycjonować stronę w Google samodzielnie i za darmo
  25. Jak sprzedać więcej przed świętami w sklepie internetowym
  26. Content marketing – jak go doskonalić
  27. TvsM 002: Jak pisać oferty, żeby kupowali - Rozmowa z Bartkiem Krawczykiem
  28. Black Friday 2018 – jak przygotować do niego swoją firmę
  29. Jak zrobić newsletter – na stronie, blogu, w sklepie internetowym
  30. Jak zwiększyć sprzedaż na święta Bożego Narodzenia 2018?
  31. Reklama na Instagramie – jak ją stworzyć krok po kroku
  32. TvsM 001: Jak zbudować fanpage 40000 fanów? Rozmowa z Moniką Konefał
  33. Jak zbudować widoczność firmy w internecie – 12 kroków
  34. Jak zdobywać Klientów przez komentarze?
  35. Jak pozyskiwać Klientów z polecenia i przez opinie?
  36. Case study: kanał YouTube (i biznes) oparty na pasji
  37. Reguła 10X, idź na całość i nowe multi-wyzwanie
  38. Marketing w social media za 1,80 dziennie
  39. W co inwestować i jak inwestować, prowadząc firmę - prawdy i mity
  40. 10 wskazówek na nienachalną (i prostszą) sprzedaż
  41. Jak pozyskiwać Klientów przez własny program partnerski (afiliacyjny)?
  42. Jak utworzyć karuzelę na Facebooku?
  43. Case study: Jak pozyskiwać Klientów w małej firmie – skopiuj to od banków
  44. Jak przetestować pomysł na biznes?
  45. Lejek sprzedażowy – dlaczego warto go mieć w małej firmie
  46. Reklamy na Facebooku – podsumowanie sprzedaży i zyski – tydzień 4 oraz 5
  47. Jak reklamować swoją firmę nie mając ani czasu, ani pieniędzy?
  48. Reklamy na Facebooku – remarketing – tydzień 3
  49. Reklamy na Facebooku – ocieplanie znajomości – tydzień 2
  50. Reklamy na Facebooku – zobacz jak to robię – tydzień 1
  51. Google Analytics Twoim nowym sprzedawcą – jak go skonfigurować do tego celu?
  52. Dochód pasywny w małej firmie – czy to możliwe i jak to zrobić?
  53. Case study bloga i sklepu internetowego Magdy – część 1
  54. Brak perfekcji, fake guru, pułapka mądrej pracy i David Beckham
  55. ROI z content marketingu. Jak zmierzyć czy blog firmowy daje efekty?
  56. Co zrobić, kiedy cena reklamy rośnie. Jak obniżyć koszt reklamy?
  57. Jak wdrożyć RODO na stronie internetowej małej firmy?
  58. Jak zdobyłem 22 Klientów w 5 dni za 100 zł przez reklamy Facebook
  59. Case study – jak w 2018 sprzedają najlepsze sklepy internetowe w Polsce?
  60. Pierwsze urodziny bloga – statystyki, sukcesy, porażki po roku blogowania
  61. Jak stworzyć darmowy landing page krok po kroku i oszczędzić 1000 zł?
  62. Jak sprzedawać i zarabiać przez internet – 10 praktycznych wskazówek
  63. Jak napisać tekst na stronę internetową - artykuł na bloga pod SEO?
  64. Sposoby na pierwszą sprzedaż w internecie – case study i mini strategia krok po kroku
  65. 6 kreatywnych pomysłów na lokalny marketing
  66. Moje najlepsze sposoby na podwojenie sprzedaży i liczby Klientów
  67. Blog firmowy (i prywatny) krok po kroku i z głową
  68. Jak założyć sklep internetowy krok po kroku bez programowania od podstaw?
  69. Twoja firma na Facebooku – przewodnik totalny
  70. Dlaczego i jak pozyskiwać Klientów na Instagramie, nawet jeśli uważasz, że to bez sensu?
  71. Skąd bierze się sukces?
  72. Jak sprawić, aby Klienci powiedzieli WOW i zapamiętali Cię na długo (5 przykładów)?
  73. Jak podwoić listę potencjalnych Klientów w 24 godziny?
  74. Wnioski z roku 2017 i firmowe cele na rok 2018
  75. Bądź jak Kardashianki, czyli osobowość firmy i archetypy marki
  76. Plan promocji krok po kroku i przykłady gotowych strategii, z których korzystam
  77. Blogowanie dla zapracowanych – wskazówki, porady i tricki
  78. Świąteczne promocje i marketing - Boże Narodzenie w małej firmie
  79. 6 miesięcy intensywnego content marketingu – co nowego 90 dni po wyzwaniu
  80. Jak się wyróżnić i raz na zawsze pokonać konkurencję?
  81. Porzucone koszyki w sklepie internetowym – powody i rozwiązania
  82. Zostawiasz pieniądze na stole, czyli jak wyciągnąć więcej ze swojej firmy?
  83. 6 olbrzymich błędów w reklamach na Facebooku i jak sobie z nimi poradzić
  84. 1 godzina dziennie dla Twojej firmy. Poświęcisz tyle?
  85. Case study: Jak promuje się McDonalds – jeśli prowadzisz małą firmę, zrób to samo
  86. Czego lokalni Klienci oczekują od lokalnych firm?
  87. Pozyskiwanie Klientów – chcesz czymś zaskoczyć?
  88. Jak zrobić stronę internetową w WordPress krok po kroku w 30 minut (bez programowania)?
  89. Czy Twoja strona internetowa to dobry pracownik?
  90. GIFy - animacje na Facebooka i nie tylko – jak wykorzystać je w marketingu małej firmy?
  91. Remarketing na Facebooku – 6 przykładów jak przypomnieć się Klientom
  92. Marketing w małej firmie – czego możesz nauczyć się od dużych?
  93. 90 dni codziennego blogowania – statystyki, zarobki, podsumowania
  94. Twoja strona internetowa nie sprzedaje. Jak znaleźć przyczynę?
  95. Mniej konsumuj, więcej produkuj
  96. Druk wizytówek – czy warto to robić i czego używać w zamian?
  97. Prosta strategia dla Twojej firmy: od zera do miliona
  98. Prosta metoda, by reklama na Facebooku była najtańsza
  99. Jak tworzyć produkty i usługi aby Klienci chętnie je kupowali?
  100. Podstawy SEO, czyli jak pozyskać więcej wejść na firmową stronę z Google
  101. Finalizacja sprzedaży – jak szybciej zamykać sprzedaż
  102. Twoje przychody przyjdą z czasem – przygotuj się na przyszły sukces
  103. Jak radzić sobie ze zmęczeniem i brakiem energii?
  104. Jak uświadamiać potencjalnych Klientów i zamieniać ich w płacących Klientów?
  105. Jak stworzyć plan marketingowy firmy?
  106. 2 sposoby skalowania reklam na Facebooku
  107. Jak zyskać dodatkowe 2 lub nawet 10 miesięcy w ciągu roku?
  108. Czy posiadanie pracy daje bezpieczeństwo finansowe – fakty i mity
  109. Jak szybciej osiągać efekty we własnej firmie?
  110. Jak zwiększyć produktywność - organizacja dnia właściciela małej firmy
  111. Jak sprawić, aby firma była stabilna i przewidywalna finansowo?
  112. Jak wycenić swoją pracę, jak ustalić cenę usług?
  113. Moja firma stoi w miejscu, co mam robić?!
  114. 8 zabójczych pomysłów postów (z przykładami) na Facebooka dla małych firm
  115. Otwórz firmę w domu, ale najpierw zadaj sobie te 7 pytań
  116. 9 lekcji marketingu od psychopatów
  117. Oddawać firmowy marketing zewnętrznej firmie czy nie?
  118. Jak wpływać na Klientów, aby kupowali Twoje produkty?
  119. Jak osiągnąłem 852 procent zysku na blogu w miesiąc, czyli 60 dni codziennego blogowania
  120. Jak wzmocnić lokalną pozycję firmy – 11 wskazówek
  121. 10 prostych kroków do podbicia Facebooka przez Twoją firmę
  122. Negocjacje – dzięki tej jednej umiejętności zarobisz miliony
  123. Jak zmierzyć efekty kampanii reklamowych?
  124. Te wskazówki pomogą Ci pozyskać Klienta biznesowego
  125. Co to jest i jak wykorzystać marketing emocji?
  126. Jak sprawić, by biznesowe spotkania były bardziej efektywne?
  127. O umiejętności przystosowania
  128. Jak przetrwać słabszy okres w firmie i wykorzystać go na swoją korzyść?
  129. Jak zarobić 100 zł dziennie – pomysły na dorobienie do pensji, pierwszy biznes lub wakacyjną pracę
  130. Proste ale nie łatwe
  131. Skuteczna reklama Twojej firmy – strategia 5 x 5 x 5 wraz z przykładem
  132. Marketing w wakacje – jak go zaplanować
  133. Twoja firma nigdy nie zarobi, jeśli nie poprawisz tych dwóch rzeczy
  134. Jak zawęzić grupę odbiorców reklamy na Facebooku za pomocą Audience Insights
  135. Reklama na Facebooku za 5 zł
  136. Jak znaleźć swojego mentora?
  137. Jak zapłacić za reklamę ale mieć ją za darmo?
  138. Kończysz szkołę i co dalej, czyli co chciałbym wiedzieć przed założeniem firmy, mając 20 lat
  139. 41 pomysłów na niskobudżetowy lokalny biznes
  140. Auta 3 w kinach, czyli czego możesz nauczyć się z tego i innych filmów a następnie wykorzystać w swojej firmie
  141. Strona internetowa na abonament czy opłacona w całości – zalety, wady, koszt
  142. Wyjść ze swojej strefy komfortu
  143. Jak zaplanować bezstresowe wakacje gdy prowadzisz małą firmę?
  144. Blog firmowy – jak zacząć, co to daje i ile kosztuje jego prowadzenie?
  145. Jak zarządzać zadaniami w małej firmie?
  146. Strategia strony internetowej w małej firmie
  147. Jak rozwinąć bloga i na nim zarabiać, czyli 30 dni codziennego pisania
  148. Trudne sprawy, czyli o współpracy małej firmy z agencją reklamową
  149. Jak reklamować firmę budowlaną?
  150. Piksel Facebooka - co to jest, jak wstawić go na stronę i z niego korzystać?
  151. Jaka forma reklamy jest najskuteczniejsza dla małej lokalnej firmy?
  152. Liga Mistrzów, czyli jak wykorzystać imprezy sportowe w promocji małej firmy
  153. Facebook: jak stworzyć własną grupę podobnych odbiorców (lookalike)?
  154. Marketing partyzancki w małej firmie
  155. Marketing sąsiedztwa – co to jest i jak go wdrożyć?
  156. Najważniejsza rzecz dla każdego przedsiębiorcy
  157. Jak dobrze wykonać stronę internetową, która sprzedaje?
  158. 20 lekcji, jakie wyciągnąłem z ostatniej konferencji i które przydadzą się także Tobie
  159. Pomysły na marketing w czerwcu
  160. Reklama na Facebooku - jak ją stworzyć krok po kroku
  161. Czego chcą Klienci, czyli jak zadowolić swoich Klientów?
  162. Jak budować pozytywne relacje z Klientami i zdobywać ich zaufanie w małej firmie?
  163. Darmowa reklama na Facebooku – jak to zrobić?
  164. Inbound marketing – co to jest i jak go wykorzystać?
  165. Pozycjonowanie lokalne - Co zrobić aby Klienci znajdywali moją firmę w Google?
  166. 3 fazy sukcesu Twojej firmy
  167. Genialne pomysły – nic niewarte
  168. Jak reklamować swoją firmę, mając więcej pieniędzy niż czasu?
  169. Jak reklamować swoją firmę, mając więcej czasu niż pieniędzy?
  170. Jak wykorzystać Audience Insights do targetowania reklam na Facebooku?
  171. Lifestyle Biznes – Pracuj po swojemu
  172. Jak znaleźć swoją niszę biznesową?
  173. Co tak naprawdę jest Twoim produktem?
  174. Jaki jest klucz do sukcesu małej firmy i Wyzwanie 90 dni
  175. Targetowanie reklam na Facebooku - 12 pomysłów, o których nie masz pojęcia
  176. Majówkowy marketing w małej firmie
  177. Obsługa Klienta – jak zrobić to inaczej?
  178. Klienci nie rozumieją Twojej oferty, czyli jak napisać dobrą ofertę
  179. Prowadzisz sklep stacjonarny... - zacznij sprzedawać online
  180. 11 pomysłów na wielkanocny marketing w małej firmie
  181. Jak zwiększyłem zysk o 14 procent pracując dziennie o 10 minut dłużej?
  182. Share Week 2017, czyli blogi, które polecam
  183. Klienci oglądają ale nie kupują – jak to zmienić?
  184. Dlaczego prowadząc własną firmę wciąż nie zarabiasz?
  185. Klient idealny – jak go rozpoznać?
  186. Promocja lokalnego sklepu – praktyczne wskazówki
  187. Reklama tradycyjna czy w internecie?
  188. Dlaczego moje reklamy nie działają?
  189. Tanie sposoby na reklamę małej firmy
  190. 11 sposobów na darmową reklamę dla małej firmy
  191. Czy mała firma potrzebuje strony internetowej?
  192. Własna firma - Jak nie powinno się jej reklamować

Mam dla Ciebie coś jeszcze :)

Już teraz dołącz do nowego darmowego szkolenia i pobierz ebooka "Jak przestać uganiać się za Klientami i sprawić, by przychodzili do Ciebie sami".

 
Dostęp jest za darmo. Podaj tylko swój adres email:

Paweł Kępa

   

Copyright © Mała Wiejska Firma. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Strona używa plików cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki oraz akceptujesz Politykę Prywatności i politykę cookies.