To właśnie w święta, dzięki większemu ruchowi w zakupach, masz szansę na wdrożenie i przetestowanie całej mojej strategii we własnych warunkach a później powtórzyć to wszystko jeszcze kilka razy w ciągu roku. Nawet jeśli Twój dotychczasowy marketing był porażką...
Myślisz sobie czasem "organizuję własną akcję promocyjną i kończy się ona wielką klapą, bo Klienci po prostu ode mnie nie kupują" i chcesz to zmienić na "klienci wręcz czekają na moją kolejną reklamę, by tylko tłumnie ruszyć na łowy i wykupić cały towar"?
Myślisz sobie czasem "są dni, że nawet coś uda mi się sprzedać" i chcesz to zmienić na "Klienci zawierają u mnie seryjne transakcje zakupu nie tylko w ciągu dnia ale także kiedy śpię"?
Myślisz sobie czasem "Klienci przychodzą do sklepu, przebierają w towarze a później wychodzą" i chcesz to zmienić na "Klienci, przychodzą nie tylko podczas promocji ale wracają też po kolejne zakupy w ciągu roku i to bez żadnej specjalnej okazji"?
Myślisz sobie czasem "Klienci marudzą i krytykują sposób oraz czas wykonania moich usług" i chcesz to zmienić na "Klienci proszą mnie o wykonanie kolejnych usług i często polecają znajomym"?
Myślisz sobie czasem "chcę to wszystko rzucić, bo Klientów i tak jest jak na lekarstwo a ja ciągle tylko boję się o przyszłość mojej rodziny i stresuje swoją przyszłością" i chcesz to zmienić na "uwielbiam wstawać do pracy każdego dnia, bo wiem że to gwarantuje mi oraz mojej rodzinie spokój i stabilizację"?
WIESZ NAWET W CZYM TKWI PROBLEM
Duże firmy zaprzęgają sztaby ludzi i przez długie tygodnie planują każdy szczegół swoich akcji sprzedażowych.
Ty w pojedynkę (a nawet ze swoimi pracownikami) nie możesz poświęcić na to wszystko aż tyle czasu. Nie stać Cię też na zatrudnienie specjalistów.
Sam nie znasz się na marketingu i nie wiesz jak posklejać wszystkie elementy, by wszyscy biegli do Ciebie na zakupy niczym po obejrzeniu reklamy Apple, McDonalda lub Coca-Coli.
Nie stać Cię na to, by w nieskończoność obniżać ceny. A tym bardziej robić wyprzedaż o 50-70% taniej. Nikt przecież nie będzie do tego wszystkiego dopłacał. Nie aż tyle.
Nerwy związane z prowadzeniem firmy udzielają się nie tylko Tobie, ale też Twoim bliskim.
Do tego wszystkiego, Twoja konkurencja sprzedaje szajs z Chin a i tak zarabia więcej od Ciebie.
Nazywam się Paweł Kępa, ale skoro tutaj jesteś to pewnie już mnie znasz :)
POCZĄTKI
Od zawsze miałem głowę pełną pomysłów. Lubiłem majsterkować. Jako dzieciak, niemal całymi dniami bawiłem się klockami Lego. To było fantastyczne :) Poza instrukcjami do budowy, które znajdowały się w zestawie, tworzyłem własne schematy i projekty, które później realizowałem.
BYĆ PRZEDSIĘBIORCĄ
Ale od kiedy tylko pamiętam, chciałem też prowadzić własną firmę. Mając kilkanaście lat projektowałem strony www dla lokalnych firm. Oooo, jak bardzo przydała się wtedy znajomość tworzenia projektów z klocków!
Później handlowałem też różnymi towarami na aukcjach.
Kupowałem części, składałem z nich gotowe komputery i sprzedawałem dalej (znów przydała się umiejętność projektowania i budowania z klocków). Sprzedawałem też własnoręcznie napisane programy komputerowe.
PASJA I PRACA
Robiłem to wszystko z pasji. Cieszyłem się niesamowicie. Robiłem to co sprawiało mi przyjemność od dziecka. Planowanie i konstrowanie nowych rzeczy, prowadzenie biznesu...
A mieszkając w bardzo małej miejscowości, pozwoliło mi to na zarabianie pierwszych pieniędzy. Bo pracy dla mnie tu nie było.
NIE BYŁO KOLOROWO
Szybko jednak zauważyłem pewną rzecz...
Aby cokolwiek sprzedać, musiałem mocno koncentrować się na każdym pojedynczym przypadku i wkładać w to mnóstwo energii. W efekcie kończyło się na tym, że jako jednoosobowa firma, skupiałem się albo na sprzedaży albo na realizacji zamówień.
Metodą wielu prób, doskonaliłem te procesy.
PIERWSZY MARKETING
Dodawanie do każdego zestawu komputerowego, pakietu programów, które sam stworzyłem, pomagało zwiększyć ich wartość w oczach Klientów. Zadziałało! Nie wystawiałem już tylko aukcji. Zacząłęm robić marketing :) Zacząłem organizować pierwsza akcje promocyjne, które w większości nie dawały oczekiwanych rezultatów...
PORAŻKA CZY NIE
Później przyszedł czas na jedną z wielu kolejnych promocji, jakie zorganizowałem. W jej wyniku pojawiło się tylu Klientów, że musiałem wycofać aukcję, bo nie nadążałem z realizacją. Nie przewidziałem tego, nie byłem na to przygotowany. Po wielu wcześniejszych niepowodzeniach, nie spodziewałem się tego!
Seria tych wszystkich nauczek, pozwoliła mi wyciągnąć z nich wnioski i wypracować pewne schematy, których się teraz trzymam.
MINĘŁY LATA
Zajęło mi to mnóstwo czasu. W sumie jakieś kilkanaście lat. A dopiero od niecałych dwóch, dobrze to funkcjonuje.
MOŻNA INACZEJ
Gdybym drugi raz miał przechodzić całą tą drogę, postawiłbym na jakieś sprawdzone rozwiązanie. Poradziłbym się innych.
Tylko, że te kilkanaście lat temu nie było takich możliwości jak teraz. Internet dopiero raczkował. Nie było takiego dostępu do przedsiębiorców i specjalistów jak teraz.
TU DZIEJE SIĘ MAGIA
Kiedy myślę i opowiadam o tym, co działo się w moim życiu w przeszłości, siłą rzeczy przychodzą do głowy te najprzyjemniejsze momenty. A takimi momentami były święta w domu.
To własnie na święta, pod choinkę najczęściej dostawałem od rodziców nowy zestaw klocków. Klocków, od których wszystko się zaczęło. Czy na tym właśnie polega magia świąt?
Tak - teraz wiem, że te doświadczenia miały sens, była to magia i mając to wszystko za sobą, postanowiłem zebrać swoje doświadczenia w całość i tak właśnie powstała "Magia Świątecznego Marketingu".
Teraz pokazuję ją Tobie!
Ten kurs NIE jest dla Ciebie, jeśli:
Oczekujesz najazdu gigantycznej liczby Klientów na Twoją firmę już w ciągu jednego dnia.
Tylko mówisz o tym, że chcesz rozwijać swoją firmę, ale nie robisz nic w tym kierunku.
Nie angażujesz się w to, aby Twoja firma się rozwijała i więcej sprzedawała.
W swoich działaniach marketingowych nie chcesz wprowadzać zmian, które mają zwiększyć Twoją sprzedaż.
Myślisz, że jest jakiś magiczny skrót, który pozwoli Ci zwiększyć sprzedaż, bez wkładania w to własnej pracy.
Nie chcesz mnie słuchać i wdrażać nowych pomysłów na to jak zarabiać więcej, bo to wymaga zbyt dużo Twojego czasu i pieniędzy.
Ale skoro jesteś już tutaj i czytasz dalej, to na 99% nie dotyczy Cię żaden z powyższych 6 punktów a wszystko o czym tu mówię jest zdecydowanie dla Ciebie!
Ten kurs stworzyłem po to, by zwiększyć sprzedaż w Twojej firmie!
Traciłem wiarę we wszystko, kiedy w mojej firmie brakowało sprzedaży. Kiedy sprzedaż się pojawiła, wróciła też pasja i to ze zwielokrotnioną siłą. Żeby jeszcze bardziej zwiększać sprzedaż, zacząłem ją organizować w kampanie promocyjne. Chcę Ci pokazać, jak w dokładnie ten sam sposób, krok po kroku, możesz to zrobić u siebie.
W kursie pokażę Ci jak zaplanować i przeprowadzić własną promocję w okresie przedświątecznym. W tym czasie pomoże Ci to zdobyć Klientów, którzy zostaną z Tobą na dłużej niż tylko święta. W jaki sposób? Pomagając Klientom rozwikłać ich największe wyzwanie, jakim jest obawa czy zdążą ze wszystkim przed świętami. Z wdzięczności za Twoją pomoc, zostaną z Tobą na dłużej. A do tego będziesz im się co jakiś czas subtelnie przypominać - ten i inne elementy obsługi Klienta poznasz szczegółowo w trakcie kursu.
Przygotowałem dla Ciebie materiały, nad których realizacją w dużych firmach pracuje cały sztab ludzi. Taki sztab składa się zazwyczaj z marketera, handlowca, analityka czy też grafika. Stać Cię na zatrudnienie tylu osób? Zatrudnienie tych czterech specjalistów choćby na miesiąc to koszt przynajmniej kilkunastu tysięcy zł. Wynajmując ich tylko do jednego zlecenia, zapłacisz niewiele mniej. Moja propozycja to mały ułamek ceny, którą trzeba takiemu sztabowi zapłacić. Współpracuję z takimi ludźmi od lat. To dzięki tej kooperacji i swojemu samozaparciu wypracowałem metody, którymi się teraz z Tobą dzielę.
Ale nie chcę dla siebie wynagrodzenia należnego całemu temu sztabowi. Moja firma dobrze zarabia na zupełnie innych rzeczach. A na łamach swojego bloga chcę przede wszystkim pomagać małym firmom, które mają swoją wizję i pragną rozwijać się na własnych zasadach.
1. Czas, który poświęciłem na zaplanowanie kursu i jego kształtu: 27 godzin
2. Czas, który poświęciłem na nagrania i tworzenie materiałów: 49 godzin
3. Czas, który poświęciłem na doświadczenia (razem 14 lat): bezcenny
Razem: 76 godzin w ciągu ostatnich 2 miesięcy. Ile jest warta godzina Twojej pracy? Patrząc na poniższą cenę u mnie jest to 1,27 zł!
Do tego dokładam doświadczenie i bonusowego ebooka z ponad 40 pomysłami na to, jak jeszcze zwabić Klientów w święta...
Ale jest ona następująca...
Kurs kupujesz dokładnie tak samo jak produkty w każdym innym sklepie internetowym.
Po złożeniu zamówienia, poproszę Cię o dokonanie wpłaty.
Już po minucie od zaksięgowania pieniędzy na koncie, automatycznie dostaniesz ode mnie maila z dostępem do pełnej zawartości kursu.
Co będzie później? Od razu możesz zacząć przerabiać lekcje i organizować sprzedaż. Ja będę nad wszystkim czuwać.
Dostęp do kursu masz na zawsze. Nie zabiorę Ci go po roku. A Ty możesz z niego korzystać do woli o każdej porze dnia i nocy.
Jak tylko się zalogujesz, przerób cały kurs do końca, bez zatrzymywania się i zastanawiania nad szczegółami, których teraz nie możesz wymyślić.
Podpowiedź, która popchnie Cię dalej otrzymasz zazwyczaj w kolejnych lekcjach.
A następnie przejdź przez kurs jeszcze raz. Powoli i skrupulatnie, wykonując kolejne zadania.
Dowiedz się jak na prawdę sprzedawać. Zobacz co musisz wiedzieć o skutecznej promocji swoich produktów w okresie świątecznym. Potem rzuć okiem na lekcję czwartą. Dowiesz się z niej, jak przygotować akcję pt.: "10 dni", która w przypadku małych firm okazuje się strzałem w prawdziwą dziesiątkę.
Aby przygotować i przeprowadzić świąteczną kampanię a co najważniejsze, skończyć rok na dużym plusie, potrzebujesz od 6 do 8 tygodni. Przez ten czas spokojnie zobaczysz i ocenisz ile korzyści dała Ci inwestycja w świąteczny marketing. Zobaczysz jak bardzo pomogła Ci rozwiązać wyzwania, które wcześniej dostarczały samych wątpliwości.
po którym możesz poruszać się w prosty i intuicyjny sposób, co jeszcze bardziej ułatwi Ci przygotowanie świątecznego marketingu
Podzielonych na 6 logicznie ułożonych modułów, które zaprowadzą Cię do serc i umysłów przyszłych Klientów
Każda lekcja to krótkie video, trwające od 2 do 5 minut; lekcje możesz także odsłuchać lub odczytać w wersji tekstowej
Każda lekcja to także krótkie zadanie do wykonania, które pomagają krok po kroku przygotować całą kampanię
Na sam koniec kursu pokażę Ci przykładową kampanię promocyjną w całości; Pomoże Ci ona w stworzeniu Twojej własnej
Do kursu masz dostęp przez internet - po zakupie otrzymasz login i hasło dostępowe do kursu i wszystkich lekcji
Dostęp do kursu i jego aktualizacji otrzymujesz na zawsze
Poprzednia wersja tego kursu (ukazała się w 2017 roku) składała się tylko z kilku krótkich video i ebooka. Każdy kto wtedy dokonał zakupu, otrzymuje obecną wersję w ramach aktualizacji.
Za rok ten kurs też będzie zaktualizowany. Nową wersję otrzymasz wtedy za darmo!
1. Pokażę Ci jak zaplanować kampanię świąteczną, nawet gdy Twoje produkty nie kojarzą się ze świętami. Dzięki temu pozyskasz Klientów w okresie, w którym bardzo chcą wydawać swoje pieniądze. (lekcja 1.1)
2. Pokażę Ci jak stworzyć kampanię świąteczną niezależnie od tego czy sprzedajesz produkty czy usługi. Dzięki temu zobaczysz i udowodnisz innym, że zakupy świąteczne to nie tylko kupowanie prezentów. (lekcja 1)
3.Pokażę Ci jak przygotować świąteczną kampanię, bez względu na to czy działasz w B2B czy w B2C. Dzięki temu jeszcze bardziej spełnisz się w biznesie, robiąc to co lubisz, a nie to, czego w danym momencie chcą inni. (lekcja 4.3)
4. Pokażę Ci jak rywalizować o Klientów bez konieczności obniżania cen. Dzięki temu Twój zysk z każdej sprzedaży będzie jeszcze większy. (lekcja 2)
5. Pokażę Ci jak rozwiązać najczęstsze problemy, które pojawiają się podczas organizowania promocji. Dzięki temu zamiast zamartwiać się o każdy drobiazg, przemkniesz przez to całe zamieszanie z uśmiechem na twarzy. (lekcja 5)
6. Pokażę Ci jak wykorzystać okres przedświąteczny, sprzedając do 24 grudnia włącznie. Dzięki temu Twoimi Klientami zostaną te osoby, które odkładają świątczne zakupy do ostatniej chwili. (lekcja 4.9)
7. Pokażę Ci jak prowadzić kampanię online i offline. Dzięki temu jeszcze bardziej uniezależnisz źródła swoich przychodów. (lekcja 3.1 i 3.2)
8. Pokażę Ci jak przygotować się na najgorszy możliwy scenariusz. Dzięki temu unikniesz niepotrzebnych wtop, a zamiast strachu i stresu, towrzyszyć Ci będzie spokój i stabilizacja. (lekcja 3.4)
9. Pokażę Ci jak zaplanować kalendarz całej promocji dzień po dniu. Dzięki temu nie będziesz nerwowo myśleć, co trzeba zrobić danego dnia, bo wszystko zostanie ustalone dużo wcześniej. (lekcja 4.2)
10. Pokażę Ci jak się reklamować w zależności od Twojego budżetu, grupy docelowej i miejsca w którym chcesz się reklamować. Dzięki temu nie będziesz głupio tracić pieniędzy ze swojego niewielkiego budżetu. (lekcja 4)
11. Pokażę Ci jak przeprowadzić kampanię wraz z partnerami. Dzięki temu Klienci Twoich partnerów szybko trafią także do Ciebie a Ty nie zostaniesz w samotności z organizowaniem całej promocji - pomogą Ci w tym także partnerzy. (lekcja 3.2 i bonus)
12. Pokażę Ci mnóstwo gotowych pomysłów i przykładów, które możesz wykorzystać. Dzięki temu od razu weźmiesz się do działania i zamiast wymyślać wszystko od zera, podam Ci to na tacy, oszczędzając Twój czas i pieniądze. (lekcja 5)
Kupując kurs otrzymasz także za darmo ebooka pt.: "Magia Świątecznego Marketingu", w którym zawarłem grubo ponad 40 pomysłów na to, jak w okresie świątecznym zwabić Klientów na zakupy.
Wszystkie pomysły zawarte w ebooku zostały podzielone na 4 grupy i opisane wraz z przykładami, które wystarczy dostosować do własnych potrzeb, umiejętności i Klientów.
To czy kupisz kurs jest tylko Twoją decyzją.
Cena na pewno wzrośnie, ale czym jest ta drobna kwota, w stosunku do tego, co masz dzięki temu kursowi osiągnąć.
Prawda jest jednak taka, że kolejne święta są dopiero za rok. A okres świąteczny to moment, w którym Klienci dużo chętniej pozbywają się swoich pieniędzy niż w ciągu pozostałych jedenastu miesięcy.
To właśnie teraz, dzięki większemu ruchowi w zakupach, masz szansę na wdrożenie i przetestowanie całej strategii we własnych warunkach a później powtórzyć to wszystko jeszcze kilka razy w ciągu roku.
Samo nic się nie zmieni. Jeśli tylko będziesz czekać aż Klienci zjawią się nagle sami, to możesz się przeliczyć. Lepiej teraz weź sprawy w swoje ręce. Zamiast odkrywać wszystko samodzielnie metodą prób i błędów, skorzystaj z tego, że ja już je popełniłem i zajęło mi to długie lata. A teraz pokazuję Ci krok po kroku co trzeba zrobić. Zamiast wielu lat, odkryjesz wszystko przez najbliższe dni.
Na pewno masz pytania. Pozwól, że na nie odpowiem!
Nie mam czasu na marketing. Jak znajdę czas na kurs?
Cały kurs podzielony jest na drobne kroczki, składające się w lekcje. Tak, aby łatwo było je przyswoić oraz wdrożyć. Każdy z materiałów video trwa kilka minut. Dzięki temu całą promocję przygotowujesz metodą drobnych kroczków. Pomagają w tym zadania pod każdą lekcją. Lekcje możesz oglądać w dowolnym momencie i na dowolnym urządzeniu - na komputerze lub na telefonie.
Czy kurs skierowany jest do osób, które mają już firmę, czy do tych, którzy chcą ją dopiero otworzyć?
Kurs jest skierowany zarówno do jednych i drugich. Jednak największe efekty osiągną osoby, które prowadzą już firmę i pozyskują Klientów.
Czy muszę mieć już stronę www albo sklep internetowy aby zrealizowac kurs?
Możesz, ale nie musisz. Generalnie nie jest to wymagane. W kursie omawiam różne możliwości przeprowadzenia własnej promocji.
Jaka będzie cena kursu i czy mogę sobie na niego pozwolić?
Docelowa cena kursu będzie wynosić 247 zł. Jeśli nie masz tyle pieniędzy to nie zapożyczaj się i nie kupuj.
Czy zawartość kursu znajdę także na blogu za darmo?
Około 15% tego co jest w kursie znajdziesz na blogu. Reszta to nowe treści. Ale jeśli dobrze poszukasz, to całą wiedzę znajdziesz w innych zakamarkach internetu. Ja też tak robiłem. Z tymże zanim tak się stało to minęło kilkanaście lat. Bo nigdzie nie znajdziesz wszystkiego w całości. W polskim internecie praktycznie nie ma wiedzy na ten temat lub jest ona okrojona. A to co dostępne jest w języku angielskim i tak trzeba dopasować do polskich realiów.
Czy gwarantujesz, że po przerobieniu kursu będę osiągał takie wyniki, o których tu mówisz?
Nie mogę Ci dać takiej gwarancji. To zależy tylko od Ciebie i energii jaką włożysz w realizację kursu. Samo kupno kursu nic nie pomoże. Kurs podpowiada, jak i co zrobić, ale nie zrobi niczego za Ciebie.
Na jak długo otrzymam dostęp do kursu?
Na zawsze. Po jego zakupieniu możesz wracać do lekcji w każdym momencie. Jutro, za tydzień, a nawet za rok.
Czy od razu otrzymam dostęp do całego kursu?
Tak, materiały otrzymujesz od razu w całości i samodzielnie decydujesz o tym kiedy realizujesz jego poszczególne lekcje.
Czy otrzymam fakturę VAT?
Tak otrzymasz fakturę za każdą dokonaną płatność. Aby otrzymać fakturę, wystarczy podać dane do faktury podczas zakupu.
Kiedy odbędzie się ten kurs?
Dostęp do kursu otrzymasz od razu po zaksięgowaniu wpłaty i jest on dostępny w całości przez internet. Możesz go realizować w dowolnym czasie i miejscu, korzystając z komputera lub telefonu.
Jak otrzymać dostęp do kursu?
Wystarczy dokonać zamówienia kursu. Następnie opłacasz zamówienie i otrzymasz ode mnie maila potwierdzającego, w którym poznasz wszystkie szczegóły.
Czy jest możliwe skonsultowanie z Tobą tego co wykonam w ramach kursu?
Oczywiście, że tak! Możesz się do mnie odezwać. Na proste, krótkie pytania odpowiem od ręki. Jeśli problem lub pytanie będzie bardziej skomplikowane, możemy umówić się na dodatkowe indywidualne konsultacje o ile będzie taka potrzeba.
Jeśli jest cokolwiek, co do czego nie masz pewności lub czegoś dokładnie nie wyjaśniłem albo masz obawy lub pytania, napisz na pawel@pawelkepa.pl, a chętnie Ci odpowiem.
Czy siedząc z rodziną przy świątecznym stole chcesz myśleć tylko o straconej okazji? Czy jednak przyjemniej będzie poczuć pełnię radości? Możesz poczekać z zakupem do jutra. Ale możesz też nad tym popracować już dziś.
Kurs "Magia Świątecznego Marketingu" to wszystko co musisz wiedzieć o zwiększaniu sprzedaży w święta. Weź sprawy w swoje ręce i postąp jak człowiek sukcesu.
P.S. Dlaczego nie masz zwiększyć sprzedaży w okresie świątecznym, skoro wystarczy zastosować się do prostych rad z tego kursu? Mówię to z ręką na sercu - masz w nim wszystko czego potrzebujesz, aby przeprowadzić udaną kampanię świąteczną.